beantwoord

E-mail adres wijzigen

• 13 augustus 2019
  • 12 reacties
  • 286 Bekeken

Heel simpel:

Blijkbaar kan ik alleen inloggen bij de “Community” via “Mijn NS”.

Ik wil mijn e-mail adres wijzigen in de gegevens van “Mijn NS” en dan komt de mededeling “Fout in het verzoek”.

Hoe kan ik mijn e-mail adres wijzigen?
icon

Beste antwoord door Maxime NS 13 augustus 2019, 20:27

Ik heb het met Lapsang gewijzigd! Als het goed is komen de notificaties nu wel op het goede e-mailadres binnen 🙂!
Bekijk origineel

12 reacties

Vervelend, Lapsang!Heb je dan al je nieuwe e-mailadres ingevuld, of lukt het niet eens op de 'wijzig' knop te klikken?
Hallo Laura,

Na de foutmelding kwam er later nog een e-mail. Het leek er op dat het e-mail adres toch gewijzigd was.

Notificaties blijven echter binnenkomen in de oude e-mail.
Dat kan kloppen. Je kan alleen een e-mailadres toevoegen om mee in te loggen. Als je dat andere e-mailadres helemaal los van je Mijn NS-account wil, dan lijkt het mij het beste om je account te laten verwijderen en daarna opnieuw aan te maken met het juiste e-mailadres. Onze klantenservice helpt je graag verder via Twitter, Facebook of chat!
Badge +3
Volgens mij heb je het adres van je (Mijn) NS account gewijzigd. Om je Communiity e-mailadres te wijzigen moet je volgens mij bij een moderator zijn, ook al log je hier in met je (Mijn) NS account. Vanuit je Profiel kan dat namelijk niet.
Als je dat andere e-mailadres helemaal los van je account wil, dan lijkt het mij het beste om je account te laten verwijderen en daarna opnieuw aan te maken met het juiste e-mailadres.
Wat is dat nu, moderator Maxime?

Als u moderator bent, waarom komt u dan aan met Facebook, Twitter en chat?

Als mijn account verwijderd moet worden, doet u dat dan alstublieft, want volgens mij kan ik het niet zelf.

Het gaat hier al even ingewikkeld aan toe als bij de NS zelf, maar dit terzijde.
Sorry, ik nam aan dat het probleem bij je Mijn NS-account lag. Als dat namelijk het geval is, dan kan de klantenservice je verder helpen.
Badge +3
Da's wel erg veel werk. Een moderator kan heel simpel je e-mail adres voor (Community) notificaties wijzigen. Je gebruikersnaam (niet je weergegeven naam) is uniek, en gelijk aan je oude e-mailadres. Dat wijzigt dus niet, maar dat doet er niet toe eigenlijk.

Bij het aanmelden hier (via Mijn NS) wordt eenmalig je e-mail adres overgenomen dus. Normaal gesproken zou je dat zelf gewoon willen kunnen wijzigen in je Profiel, maar dat kan dus alleen een moderator.

Je account laten verwijderen kan ook, want bij opnieuw aanmelden (via Mijn NS) wordt dan het daaraan gekoppelde e-mailadres gebruikt. Beetje omslachtig als een moderator dat ook gewoon voor je kan doen.

Bovendien worden dan al je oude berichten en reacties Anonymous, en je bent al je privéberichten kwijt (ook al zullen dat er niet veel zijn in jouw geval)... moet je ook maar willen 😥
Nee, ik bedoelde niet hier het account verwijderen. Excuses voor de verwarring. Als alleen het e-mailadres voor de NS Community gewijzigd moet worden, dan kan ik inderdaad helpen en mag je me een privébericht sturen.
Hallo Maxime,

Mijn indruk is dat het e-mail adres bij “Mijn NS” nu gewijzigd is, want ik kan inloggen met het nieuwe e-mail adres.

Het gaat dus om de notificaties.

In een privébericht zal ik u op de hoogte brengen van mijn oude en mijn nieuwe e-mail adres.

Houd uw brievenbus in de gaten! ☺
Ik heb het met Lapsang gewijzigd! Als het goed is komen de notificaties nu wel op het goede e-mailadres binnen 🙂!
Badge +3
Haha dan ga ik dat nu testen door een privebericht te versturen 😃
Ja zeker, Maxime en Robert B.,

Dit uiterst complexe probleem is nu opgelost.

De gedane moeite was geenszins voor niets.

Mijn speciale dank gaat uit naar Maxime, die dit toch maar mooi gefikst heeft.

Ik vraag mij wel af, Robert B., wat de uitkomst van uw test nu geweest zou zijn als ik deze melding niet gedaan zou hebben.

Reageer