beantwoord

e-mailadres Mijn NS

• 1 May 2016
  • 2 reacties
  • 1052 Bekeken

Mijn account was vroeger aan een ander mailadres gekoppeld, maar die is niet meer actief en heb sindsdien mijn huidige mailadres aan mijn account gekoppeld. Alleen nu ik elke keer een bestelling plaats (bijv. maand abbo traject) dan wordt het mailadres weer gereset naar de oude. Gelukkig krijg ik een mail om dit te annuleren, maar dit is wel uiterst vervelend, ook omdat als ik het vergeet terug te zetten er dus mails worden gestuurd naar een niet bestaand mailadres.
icon

Beste antwoord door Tochjo 1 May 2016, 23:10

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Ik raad u aan even direct contact op te nemen met de klantenservice om uw gegevens te laten controleren. Kennelijk staat uw oude e-mailadres nog ergens vermeld en ik verwacht dat de klantenservice dat direct voor u kan aanpassen.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Ik zal het proberen, maar heb ze al meerdere keren hier via de telefoon op geattendeerd.

Reageer