beantwoord

E-mailadres veranderen?

• 28 december 2015
  • 2 reacties
  • 391 Bekeken

Ik wil graag e-mailadress veranderen. via welke de NS met mij communcieert. hoe moet dat?
Mijn-NS geeft aan dat hij het huidge emialadres niet herkent
icon

Beste antwoord door Inge NS 28 december 2015, 16:20

Welkom op het forum Anniek12! Heb je je in het verleden geregistreerd met een ander e-mailadres voor Mijn NS? Indien je nog in staat bent om met dat e-mailadres en het daarbij horende wachtwoord in te loggen, dan kun je onder het kopje 'Mijn gegevens' je e-mailadres aanpassen. Er wordt overigens niet automatisch een account voor je aangemaakt als je een product bij ons aanschaft. Je kunt je hier registereren voor Mijn NS als je dit in het verleden nooit gedaan hebt.
Bekijk origineel

2 reacties

Als u weleens een bestelling bij NS hebt gedaan met een ander e-mailadres, of weleens een OV-chipkaart hebt besteld op een ander e-mailadres, kan het zijn dat u dat andere e-mailadres moet invullen.
Welkom op het forum Anniek12! Heb je je in het verleden geregistreerd met een ander e-mailadres voor Mijn NS? Indien je nog in staat bent om met dat e-mailadres en het daarbij horende wachtwoord in te loggen, dan kun je onder het kopje 'Mijn gegevens' je e-mailadres aanpassen. Er wordt overigens niet automatisch een account voor je aangemaakt als je een product bij ons aanschaft. Je kunt je hier registereren voor Mijn NS als je dit in het verleden nooit gedaan hebt.

Reageer