beantwoord

E-mailadres wijzigen

• 7 februari 2015
  • 2 reacties
  • 836 Bekeken

Ik wil mijn e-mailadres wijzigen van mijn account. Bij het inloggen gebruik ik een e-mailadres, en daarop wil ik ook mijn facturen ontvangen van een besteld abonnement. Die worden nu naar een onjuist adres verzonden en die kan ik dus niet openen.

Als ik een abonnement bestel, moet ik mijn NAW gegevens invullen. Het e-mailadres staat echter al wel 'voorgeprogrammeerd'. Als ik het vraagteken aanklik dat er naast staat, komt er een schermpje met de opmerking dat het adres gewijzigd kan worden bij 'mijn ns'.
Daar staat echter maar 1 e-mailadres, en dat is al het juiste. Als ik dat dan toch wijzig, geeft het systeem aan dat het adres al wordt gebruikt, en dus niet gewijzigd hoef te worden.

Hoe kan ik toch het oude e-mailadres bij de bestelling van een abonnement aanpassen naar een juist adres?

Groet!
icon

Beste antwoord door Pe_pe 7 februari 2015, 20:46

In MijnNS staat er een e-mailadres onder "Mijn gegevens", maar ook onder "Mijn producten" staat er voor elke gekoppelde OV-chipkaart rechts de mogelijkheid om het bijbehorende e-mailadres te wijzigen.

Hetzelfde geldt voor MijnOV-Chipkaart: Eén e-mailadres voor het account en daarnaast een apart e-mailadres voor elke gekoppelde OV-chipkaart. Die staan ook allemaal weer volledig los van de e-mailadressen in MijnNS.
Bekijk origineel

2 reacties

In MijnNS staat er een e-mailadres onder "Mijn gegevens", maar ook onder "Mijn producten" staat er voor elke gekoppelde OV-chipkaart rechts de mogelijkheid om het bijbehorende e-mailadres te wijzigen.

Hetzelfde geldt voor MijnOV-Chipkaart: Eén e-mailadres voor het account en daarnaast een apart e-mailadres voor elke gekoppelde OV-chipkaart. Die staan ook allemaal weer volledig los van de e-mailadressen in MijnNS.
Thanks! Het is gelukt

Reageer