beantwoord

E-ticket verschijnt niet op mobiel

• 22 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

hallo, ik vraag me af waarom mijn e-tickets niet meer op mijn mobiele app verschijnen. Ik vind dit best wel onhandig want nu moet ik de tickets steeds laten uitprinten op het station, met kans dat ik de trein mis!
icon

Beste antwoord door Jouke NS 22 augustus 2018, 12:41

Hallo 123beertje en welkom bij de NS Community.

Er zijn op dit moment problemen met het inzien van reisinformatie binnen Mijn NS. Wellicht heeft dit ook een effect op jouw E-tickets. Ik vermoed echter dat je tickets gebruikt die niet in de app geladen kunnen worden. Voornamelijk actie tickets welke je binnen de Spoordeelwinkel koopt kunnen alleen worden uitgeprint. Mocht je een concreet antwoord willen kun je het beste contact opnemen met de Klantenservice via Social Media of onze Live Chat.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo 123beertje en welkom bij de NS Community.

Er zijn op dit moment problemen met het inzien van reisinformatie binnen Mijn NS. Wellicht heeft dit ook een effect op jouw E-tickets. Ik vermoed echter dat je tickets gebruikt die niet in de app geladen kunnen worden. Voornamelijk actie tickets welke je binnen de Spoordeelwinkel koopt kunnen alleen worden uitgeprint. Mocht je een concreet antwoord willen kun je het beste contact opnemen met de Klantenservice via Social Media of onze Live Chat.

Reageer