krijg met geen mogelijkheid de gekochte e-tickets in de NS APP. Wel netjes de mail ontvangen, maar daarna stopt het
.
Ga naar Play Store of Apple store.
Verwijder daar NS app, en daarna opnieuw installeren.
Ga naar je mail en probeer het nogmaals.
Indien het niet lukt, neem met chat of facebook messenger contact op met klantenservice.
De mail heb je ontvangen op hetzelfde apparaat als waarop de NS app staat?
Ik het een retour groeps ticket besteld voor 5 personen. 84,00 euro betaald. Alleen e-ticket enkele reis Hengelo -Hoofddorp ontvangen in mijn NS app
met vriendelijke groet
Karin de Vries
Ik het een retour groeps ticket besteld voor 5 personen. 84,00 euro betaald. Alleen e-ticket enkele reis Hengelo -Hoofddorp ontvangen in mijn NS app
met vriendelijke groet
Karin de Vries
Je kunt het beste via 1 van de andere kanalen contact opnemen met NS klantenservice, wij kunnen in deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.