beantwoord

Email gaat naar oud adres

• 13 maart 2020
  • 13 reacties
  • 273 Bekeken

Onlangs heb ik mijn MijnNS account aangepast naar een nieuw emailadres. Nu heb ik een email ontvangen op mijn oude adres.

Waar moet ik mijn adres nog aanpassen? 

icon

Beste antwoord door Sanne NS 13 maart 2020, 21:45

Goedenavond AdelheidVC en welkom op de NS community! 

Wat vreemd dat je de e-mails nog steeds verkeerd ontvangt. Het kan zijn dat je oude adres nog geregistreerd staat en deze voor je uit het systeem gehaald dient te worden.  De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Bekijk origineel

13 reacties

Goedenavond AdelheidVC en welkom op de NS community! 

Wat vreemd dat je de e-mails nog steeds verkeerd ontvangt. Het kan zijn dat je oude adres nog geregistreerd staat en deze voor je uit het systeem gehaald dient te worden.  De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Via Twitter krijg ik geen reactie, ik heb twee berichtjes achtergelaten. :slight_frown:

Hoe lang is dit geleden? Gezien de corona-crisis staat er op Twitter DM een wachtrij van +/- 4 uur.

13 maart en gisterenavond.

Het waren geen DM’s, gewone tweets aan NS_Online.

Heb je inmiddels al reactie gekregen, AdelheidVC? Zo niet, zou je mij dan jouw mention (Twitternaam) willen sturen? Dan kan ik proberen jouw tweets naar voren te halen zodat deze alsnog beantwoord kunnen worden.

Mijn Twitternaam is perispomenon. Mijn verzoek hoeft geen voorrang, het is niet urgent. Ik zou wel graag willen weten dat het ontvangen is en op termijn verwerkt wordt.

Indien je ons een bericht stuurt zal je er waarschijnlijk binnen een uur een bericht van ons terug krijgen. We sturen in ieder geval altijd iets terug.

Maar begrijp ik dan goed dat ik beter een DM aan NS_Online kan sturen dan een tweet gericht aan NS_Online?

Dat klopt!

Badge +3

Gisteren was de reactietijd op DM ongeveer 4 uur… Openbare tweets werden wel redelijk snel beantwoord maar voor dit soort vragen is een DM natuurlijk wat houdbaarder en veiliger (privacy).

Het is momenteel wel wat drukker geworden in DM. Alsnog zullen wij altijd een reactie geven, maar dat kan inderdaad wat langer duren dan wat ik aangaf.

OK, ik heb een DM gestuurd. Ik wacht verder wel even af.

Reageer