email wijzigen lukt niet ns international

• 29 februari 2020
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Om in de gegevens van NS International je email adres te wijzigen wordt vermeld dat je dat moet doen in mijn ns. Ik heb dat gedaan. In mijn ns wordt email gewijzigd in mijn nieuwe email adres. Echter bij NS International blijft mijn oude email adres staan. Terwijl ik met nieuw adres inlog. Ook op de app iPhone blijft oude adres staat bij NS International. Als ik nu zou boeken zal ik dus niets ontvangen via email. Al paar keer contact gehad met klantenservice, maar er gebeurd niets

3 reacties

Goedemiddag Wilw en welkom bij de NS Community!

Ik heb het even moeten navragen bij een collega van International en het klinkt als een vreemde situatie. Wanneer mijn collega's het e-mail adres wijzigen bij onze gegevens, dan zou het ook gewijzigd moeten worden in de NS International app, nadat je even uit logt en opnieuw inlogt. Waar het dan precies mis gaat is mij onduidelijk.

Ik wil je adviseren om toch nogmaals contact op te nemen met onze Klantenservice, maar ik wil suggereren om dat via Facebook of Twitter te doen. We hebben daar namelijk collega’s actief die gecombineerd de International systemen en binnenlandse systemen kunnen gebruiken.

Contact via facebook heeft geholpen. Mijn email adres is nu handmatig veranderd.

Ah, goed om te lezen dat het is gelukt!

Reageer