Email wijzigen of oud account verwijderen | NS Community
beantwoord

Email wijzigen of oud account verwijderen

  • 20 June 2017
  • 4 reacties
  • 2218 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Een hele tijd geleden had ik een account aangemaakt met een oud email adres maar nu kan ik er niet meer opkomen om email te wijzigen en en ik kan mijn wachtwoord herinneren van account. Ik heb nu wel een nieuw account aangemaakt maar ik koppelen aan mijn ov kaart werkt niet omdat de kaart nog gekoppeld is aan mijn vorige account. Wat kan ik nu het beste doen?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 23 June 2017, 17:39

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemiddag Kjvz, welkom op het forum.

Ik denk dat het het beste is om je oude Mijn NS account even te verwijderen. Dat kan ik voor je doen, stuur je me een privéberichtje door op mijn naam te klikken? Ik heb het volgende van je nodig:

- Voorletters en achternaam
- Geboortedatum
- Postcode en huisnummer
- Emailadressen die je hebt gebruikt
Ik heb voor Kjvz het Mijn NS account verwijderd, hij kan nu zelf een nieuw account aanmaken.

Dit is alleen nodig als je niet meer in je e-mailadres kan en je je wachtwoord vergeten bent. Anders kan je een wachtwoordherstel aanvragen op deze website.

Hoe wijzig ik mijn emailadres van mijn huidige acccount? Dat kan ik niet vinden in MijnNS.

Dank alvast

Hoi PK2021, welkom op de NS community.

Dat moet mogelijk zijn via het Mijn NS account zelf. Nadat je ingelogd bent, ga je naar de pagina ‘Gegevens’. Daar staat een optie om het e-mailadres te wijzigen. Mocht dit niet lukken, dan kan het ook via de klantenservice door te bellen of een bericht te sturen via de chat, Facebook of Twitter. 

Reageer