beantwoord

emailadres wijzigen

  • 25 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 244 Bekeken

Ik probeer al 2 dagen mijn nieuwe emailadres door te geven. Dat doe ik netjes bij mijn gegevens, sla het ook op. Ik krijg een melding dat er een email komt met activatiecode, maar er komt niets. En telkens staat er mijn oude emailadres weer.
icon

Beste antwoord door JanH NS 26 oktober 2015, 09:35

Hallo Tonnemieke, welkom op het forum. Probeer je een nieuw e-mailadres door te geven via mijn NS? Je kan dit doen onder het kopje "mijn gegevens". Als je hier niet uit komt kan je even contact opnemen met onze klantenservice via 030-7515155 of Twitter. We staan hier 24/7 voor je klaar.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Tonnemieke, welkom op het forum. Probeer je een nieuw e-mailadres door te geven via mijn NS? Je kan dit doen onder het kopje "mijn gegevens". Als je hier niet uit komt kan je even contact opnemen met onze klantenservice via 030-7515155 of Twitter. We staan hier 24/7 voor je klaar.

Reageer