beantwoord

emailadres wijzigen

• 18 juni 2014
  • 6 reacties
  • 546 Bekeken

ik heb diverse keren geprobeerd om en emailadres te wijzigen. Krijg steeds een berichtje in beeld dat ik een bevestiging krijg met een link om de activeren. Helaas, na zoveelste poging houd ik het voor gezien. Het betreffende mailtje komt niet, ook niet als junkmail of
ongewenste mail. Dan maar geen mail meer van de NS, maar na een uur proberen ben ik het zat.
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 juni 2014, 12:30

Welkom op het NS Serviceforum vroudje. Op dit moment is er een storing in Mijn NS waardoor deze e-mails niet worden verstuurd. Graag wil ik je adviseren het later deze week nog een keer te proberen.
Bekijk origineel

6 reacties

Welkom op het NS Serviceforum vroudje. Op dit moment is er een storing in Mijn NS waardoor deze e-mails niet worden verstuurd. Graag wil ik je adviseren het later deze week nog een keer te proberen.
Dank voor de info, het zou misschien wel handig zijn als deze storing in beeld wordt gebracht, hoef je ook niet uren lang bezig te blijven.

Ik probeer al enkele dagen mijn emiladres in “mijn ns” te wijzigen. Echter na het invullen van mijn adres en  aantikken van “bewaren” blijft mijn oude emailadres hardnekkig gehandhaafd. Gaarne een oplossing hiervoor, anders ben ik na 31 januari niet meer bereikbaar.

Hoi jgr, welkom bij de NS Community!

Dat is erg vreemd, je hebt 2 soorten e-mailadressen. Een adres waarop we jou kunnen bereiken en een adres waarmee je inlogt. Jouw correspondentie adres vind je onder ‘Mijn gegevens’. Mocht dit ook niet baten dan kan je het beste de klantenservice bereiken met het verzoek je e-mailadres te wijzigen.

Hoi jgr, welkom bij de NS Community!

Dat is erg vreemd, je hebt 2 soorten e-mailadressen. Een adres waarop we jou kunnen bereiken en een adres waarmee je inlogt. Jouw correspondentie adres vind je onder ‘Mijn gegevens’. Mocht dit ook niet baten dan kan je het beste de klantenservice bereiken met het verzoek je e-mailadres te wijzigen.

Hoi Danny,

Bij ‘Mijn NS’, ‘Gegevens - Mijn gegevens en instellingen’ (dat bedoel je neem ik aan met ‘Mijn gegevens’ ?) vind ik alleen het e-mailadres terug dat ik gebruik als inlognaam. Mails over accountwijzigingen stuurt NS naar dat adres. Overige mails, bijv. over restitutie na vergeten uitcheck worden gestuurd naar het vroegere e-mailadres. Dat laatste staat nu dus op een ‘magische’ plek genoteerd waar ik niet bij kan ;)

Programmeerfout? In ieder geval een UX-fout!

Hoi vovtz, welkom op de NS Community. 

Je hebt gelijk, in het Mijn NS account zie je één e-mailadres staan en dat is je inlognaam. Het is gebruikelijk dat dit ook het correspondentieadres is, maar het zijn wel twee aparte zaken. Op het moment het correspondentieadres anders is en dit aangepast moet worden, dan kun je het beste contact opnemen met de Klantenservice om het correspondentieadres te laten aanpassen. 

Reageer