'Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan…' | NS Community
beantwoord

'Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan…'

  • 27 June 2022
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Sinds een kleine maand een nieuwe OV-Chipkaart. Werkt prima, dank u, alle info van de oude is keurig overgezet. Alleen… in de NS-app op m’n iPhone kan ik niet zien welke reizen ik gemaakt heb. Beide kaarten, oud en nieuw, staan in het overzicht. Maar beide laten m’n reizen niet zien.

Ik heb de app al gede-installeerd en opnieuw geïnstalleerd. Hielp niet.

Oplossing? Dank! 

icon

Beste antwoord door JurgenH 27 June 2022, 08:59

Bekijk origineel

2 reacties

Daarnaast kan het behoorlijk in de weg zitten dat de oude kaart er nog in staat. Verwijder deze het liefst wel.

Reputatie 7
Badge +1

Dit heeft waarschijnlijk te maken met een storing in de NS app waardoor reishistorie niet meer getoond wordt. Daarin ben je dus niet de enige.

Als je via de browser inlogt op Mijn NS. Wat zie je dan bij de reishistorie van de chipkaarten?

Reageer