beantwoord

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens.

• 3 augustus 2015
  • 6 reacties
  • 504 Bekeken

Beste ..., als ik mijn reishistorie wil opvragen krijg ik deze foutmelding 'Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens.' Kunt u mij verder helpen? groet, Vosje 2015
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 3 augustus 2015, 19:32

De storing wat betreft het ophalen van reisgegevens is - als het goed is - opgelost.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
Is er nog een verlopen kaart aan uw account gekoppeld? Dan is het probleem waarschijnlijk verholpen als u deze verwijdert uit Mijn NS. Dit kunt u doen in Mijn producten.
Is er nog een verlopen kaart aan uw account gekoppeld? Dan is het probleem waarschijnlijk verholpen als u deze verwijdert uit Mijn NS. Dit kunt u doen in Mijn producten.

De foutmelding krijg ik nu nog steeds, en nee ik heb geen andere kaart gekoppeld.
Beste Tochjo, ik zie geen tabje 'Mijn producten'. Kan je me verder helpen? groet, Vosje
Badge +3
Ah, ik zie dat ik nu zelf ook de foutmelding te zien krijg. Het lijkt er dus op dat er een probleem is dat aan de kant van NS zal moeten worden opgelost.
Bij mij doet de app het niet en ook niet op de site van de ns???
De storing wat betreft het ophalen van reisgegevens is - als het goed is - opgelost.

Reageer