beantwoord

Er staan geen facturen in mijn account

• 23 augustus 2020
  • 5 reacties
  • 168 Bekeken

Ik krijg een mail dat mijn factuur beschikbaar is, maar als ik inlog staan er geen facturen. Was vorige maand ook alzo.

Ik zie wel de reishistory

icon

Beste antwoord door Sanne NS 23 augustus 2020, 11:08

Hoi Rita-U en welkom op de NS Community! 

Als jij inlogt op jouw MijnNS account via de website, dan krijg je geen facturen als je hierop klikt? Want dat is vreemd. Wat soms wel eens helpt is dat als jij ingelogd bent, je klikt op facturen en vervolgens naar een ander menu toe gaat. Als je dan op producten klikt en vervolgens weer op facturen, dan zou je ze wel moeten zien. Mocht dit nog niet het geval zijn, dan raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice want dan gaat er vermoedelijk iets mis in je account. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Facturen staan in MijnNS en zijn alleen via de website te raadplegen, niet via de app.

Hoi Rita-U en welkom op de NS Community! 

Als jij inlogt op jouw MijnNS account via de website, dan krijg je geen facturen als je hierop klikt? Want dat is vreemd. Wat soms wel eens helpt is dat als jij ingelogd bent, je klikt op facturen en vervolgens naar een ander menu toe gaat. Als je dan op producten klikt en vervolgens weer op facturen, dan zou je ze wel moeten zien. Mocht dit nog niet het geval zijn, dan raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice want dan gaat er vermoedelijk iets mis in je account. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. 

Badge +3

Alleen de contracthouder kan de facturen inzien, en dat is de Mijn NS account met als gebruikersnaam het e-mailadres waarop je die notificaties ontvangt.

Heb je de kaart aan een ander Mijn NS account gekoppeld, dan kan je wel de reishistorie inzien maar niet de facturen, en ook het abonnement niet wijzigen.

Je kunt dit eenvoudig controleren door op https://www.ns.nl/mijnns#/producten de kaart op te zoeken. Als Wijzig bankgegevens grijs is dan ben je niet de contracthouder. Wijzig abonnement is ook grijs maar dat kan ook andere redenen hebben, zoals een recente eerdere wijziging.

Als je inlognaam/e-mailadres klopt, dan neem inderdaad contact op met de klantenservice.

klopt, account is idd niet van contractant. NS kan het oplossen en duurt ongeveer 4 tot 6 weken

Badge +3

klopt, account is idd niet van contractant. NS kan het oplossen en duurt ongeveer 4 tot 6 weken

Pff, dat klinkt bekend (de molen in) maar zou toch veel sneller moeten kunnen?

Reageer