beantwoord

Er staat dat mijn OV kaart al gekoppeld is aan een ander NS account

• 2 November 2015
  • 3 reacties
  • 237 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hallo,
Bij het koppelen van mijn NS kaart gaat het fout bij het invoeren van de kaartservice code. Er staat dan dat mijn kaart al gekoppeld is aan een ander NS account, maar dat lijkt mij een beetje onlogisch. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Janou NS 2 November 2015, 18:32

Ik heb als het goed is maar 1 x een NS account aangemaakt. Ik heb in de tussentijd een nieuwe OV kaart moeten aanvragen, en mijn email adres gewijzigd. Ik zie bij mijn producten 'aanvragen inzien reisgegevens' niet staan, maar dit heb ik wel gedaan. Ik heb de bestelling ook opgehaald bij een NS automaat en al een kaartservicecode ontvangen.

Dan wil ik adviseren contact op te nemen met onze telefonische klantenservice, mijn collega's kunnen het voor je uitzoeken waarom het koppelen van je Ov-chipkaart niet gaat. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).
Bekijk origineel

3 reacties

Badge
MRM, welkom op het NS serviceforum. Heb je eerder al een MijnNS account aangemaakt? En als je op 'mijn producten' klik, zie je daar ook 'aanvragen inzien reisgegevens' staan? Ik heb je vraag verplaatst naar 'overige producten'.
Ik heb als het goed is maar 1 x een NS account aangemaakt. Ik heb in de tussentijd een nieuwe OV kaart moeten aanvragen, en mijn email adres gewijzigd. Ik zie bij mijn producten 'aanvragen inzien reisgegevens' niet staan, maar dit heb ik wel gedaan. Ik heb de bestelling ook opgehaald bij een NS automaat en al een kaartservicecode ontvangen.

Dan wil ik adviseren contact op te nemen met onze telefonische klantenservice, mijn collega's kunnen het voor je uitzoeken waarom het koppelen van je Ov-chipkaart niet gaat. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

Reageer