beantwoord

Er staat een factuur klaar

  • 16 March 2021
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Ik krijg een email dat er een factuur klaar staat en dat ik kan inloggen om hem in te zien.

Vervolgens log ik in en staat er ‘Er zijn geen facturen’. (Ja, zelfde account)

 

Waarom?

icon

Beste antwoord door Denice NS 16 March 2021, 10:13

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi 199724RM. Welkom op de Community!

Als ik dit zo lees is mijn eerste vermoeden dat jouw gegevens meer dan één keer in ons systeem staan. Onder één klantnummer je abonnement en onder een ander klantnummer je Mijn NS- account. Omdat je abonnement dan dus onder een ander klantnummer staat dan het klantnummer dat op je Mijn NS-account staat, zie je dus geen facturen in Mijn NS. Je kan het beste even contact opnemen met onze Klantenservice om dit uit te laten zoeken en uiteraard op te laten lossen :smile: .

Reageer