beantwoord

facturen

• 11 juli 2016
  • 5 reacties
  • 217 Bekeken

waar vind ik oude facturen? nergens zie ik 'n 'factuuroverzicht knop' dus dat klopt niet. zie ook niets in 't menu staan!
icon

Beste antwoord door Henk_NL 12 juli 2016, 11:27

Wordt er wel gebruik gemaakt van een contactpersoons-account? Dus inloggen met een gebruikersnaam. Bij een account voor kaarthouders, inloggen met e-mailadres, zijn in principe geen facturen zichtbaar.

Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op het NS Serviceforum, rmakuin!

Bedoel je in het Mijn NS Account? Daar kan je je facturen namelijk vinden aan de linker kant in het menu als je bent ingelogd. Ik heb een afbeelding toegevoegd aan mijn reactie om te laten zien waar je dit kan vinden. Mocht dit niet het geval zijn dan lees ik graag waar je precies de facturen zoekt. Hopelijk weet je hiermee voldoende!

P.S. Ik heb je topic naar het subforum Mijn NS account verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.
https://www.ns.nl/mijnnszakelijk/wicket/page?5
nou dit krijg ik te zien binnen nszakelijk. dus geen factuuroverzicht! daarom reageer ik juist.
De link die je stuurt kan ik niet bekijken omdat jij dan ingelogt zou moeten zijn. Kun je omschrijven wat je ziet binnen MijnNS zakelijk?
Wordt er wel gebruik gemaakt van een contactpersoons-account? Dus inloggen met een gebruikersnaam. Bij een account voor kaarthouders, inloggen met e-mailadres, zijn in principe geen facturen zichtbaar.

Makuin, is het inmiddels gelukt?

Reageer