beantwoord

Facturen inzien in mijn NS

• 14 maart 2018
  • 3 reacties
  • 2417 Bekeken

Hallo,

Mijn vraag gaat over dat ik mijn facturen wil inzien in mijn NS account. Ik heb twee hoofdabonnementen. Beide producten staan onder een e-mail. Ik heb ov kaart toegevoegd aan mijn account. Maar ik ontvangt nooit een factuur voor mijn trajectvrij abonnement. Ik heb een weekendvrij abonnement op een kaart en op een andere kaart heb ik Trajectvrij. Ook heb ik contact gehad en mij is geadviseerd om de ov kaarten te verwijderen en opnieuw toe te voegen, maar helaas lukt dat niet omdat ik wel de kaart kan verwijderen, maar product nog steeds blijft. Zoals u kunt zien op de foto's wordt altijd de weekendvrij abonnement toegevoegd. Ik wil graag de facturen van de trajectvrij ook kunnen inzien.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 26 maart 2018, 09:01

Inmiddels is de reishistorie van zsagay weer inzichtelijk binnen de MijnNS omgeving. De reden dat beide abonnementen niet getoond werden binnen MijnNS is, omdat beide abonnementen onder een verschillend klantnummer gelogd stonden in onze werkomgeving. Dit kan voorkomen wanneer twee abonnementen, afzonderlijk van elkaar, besteld worden met een klein verschil in de persoonsgegevens (denk aan voorletters e.d.). Hierdoor stond het TrajectVrij abonnement onder een ander 'klantcontact', waardoor de reishistorie en de facturen niet binnen MijnNS inzichtelijk waren. Nu zijn de twee "accounts" weer gelinkt aan elkaar en is het probleem opgelost.

Voor de meelezers:
mochten dit soort problemen zich ook bij jouw abonnementen zich voordoen, contacteer onze Klantenservice (tel. 030 7515155 of via Facebook/Twitter) om dit na te gaan. Mogelijk doet hetzelfde probleem zich bij jullie voor.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hallo Zsagay en welkom op het NS Serviceforum.

Het lijkt mij ook nuttig als beide factuuroverzichten beschikbaar en inzichtelijk zijn voor jou. Het is mij op afstand onduidelijk waarom jouw beide facturen niet inzichtelijk zijn.
Ik ga dit graag persoonlijk voor je uitzoeken. Zou jij mij een privébericht kunnen sturen met jouw voorletters, achternaam, geboortedatum, OV-chipkaartnummers, postcode, huisnummer en e-mailadres? Dan zet ik dit voor je uit en kan ik goed meekijken waar het precies fout gaat. Een privébericht verstuur je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'. Alvast bedankt!
Reputatie 7
Inmiddels verloopt het contact over dit onderwerp via privéberichten verder. Zodra ik een oplossing heb, zal ik dit kenbaar maken.
Reputatie 7
Inmiddels is de reishistorie van zsagay weer inzichtelijk binnen de MijnNS omgeving. De reden dat beide abonnementen niet getoond werden binnen MijnNS is, omdat beide abonnementen onder een verschillend klantnummer gelogd stonden in onze werkomgeving. Dit kan voorkomen wanneer twee abonnementen, afzonderlijk van elkaar, besteld worden met een klein verschil in de persoonsgegevens (denk aan voorletters e.d.). Hierdoor stond het TrajectVrij abonnement onder een ander 'klantcontact', waardoor de reishistorie en de facturen niet binnen MijnNS inzichtelijk waren. Nu zijn de twee "accounts" weer gelinkt aan elkaar en is het probleem opgelost.

Voor de meelezers:
mochten dit soort problemen zich ook bij jouw abonnementen zich voordoen, contacteer onze Klantenservice (tel. 030 7515155 of via Facebook/Twitter) om dit na te gaan. Mogelijk doet hetzelfde probleem zich bij jullie voor.

Reageer