vraag

Facturen maar van 1 kaarthouder zichtbaar

• 9 oktober 2019
  • 30 reacties
  • 487 Bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Dat zou heel goed kunnen, Robert. :sweat_smile:

Ik heb helaas nog steeds geen privébericht mogen ontvangen. Zonder gegevens kan ik er helaas ook vrij weinig over zeggen. 

Mineri, mocht het probleem zich nog steeds voordoen, maak dit dan kenbaar in dit topic. Dan kan het alsnog opgepakt worden. Ik ga voor nu dit topic ‘loslaten’.

Ah
 ik heb je net een DM gestuurd toen ik weer begon met bijlezen.

@Mineri Denice pakt je DM morgen op! :)

@Mineri Denice pakt je DM morgen op! :)

Super, thnx!

Ik heb de gegevens van Mineri ontvangen en er even in gedoken. Verwarrend is het wel hoor met het aantal e-mailadressen, accounts en klantgegevens :sweat_smile: .

Kort samengevat.

Mineri staat tweemaal in ons systeem met twee verschillende klantnummers. Onder het ene klantnummer hangt haar eigen abonnement + een abonnement op de fietsenstalling van haarzelf en haar zoon. Het Mijn NS-account wat hieraan is gekoppeld is juist. Maar, omdat het Kids Vrij abonnement niet onder dit klantnummer hangt staan de facturen daarvan dus niet in het Mijn NS-account.

Onder het andere klantnummer waar Mineri onder geregistreerd staat bij ons staat dus het Kids Vrij abonnement van haar zoon en de facturen daarvan. Op het e-mailadres wat daaronder staat hangt wel een Mijn NS-account maar die is weer gekoppeld aan weer een ander klantnummer. Namelijk een klantnummer van haar zoon. Waar dus weer niet het Kids Vrij abonnement onder hangt.

Het is allemaal wat verwarrend. Omdat er onder beide klantgegevens een abonnement staat kunnen deze account ook niet samengevoegd worden (technisch dingetje waar ik alle details ook niet van weet :sweat_smile: )

Ik heb Mineri inmiddels via een privébericht een heel bericht teruggestuurd met als conclusie dat ik een aantal gegevens heb aangepast en het Mijn NS-account dat aan het verkeerde klantnummer gekoppeld stond heb verwijderd. Haar eigen Mijn NS-account en dat van haar man staan er nog in want die waren immers correct. Ik heb Mineri verzocht om met de juiste gegevens (welke ik ook heb doorgegeven) een nieuw Mijn NS-account aan te maken zodat op de gegevens waar het Kids Vrij abonnement onder hangt alsnog een gekoppeld Mijn NS-account komt te staan.

Ik hoop uiteindelijk dat het hiermee is opgelost en hoop snel van Mineri bericht te ontvangen :smile:

Reageer