Facturen maar van 1 kaarthouder zichtbaar | NS Community
beantwoord

Facturen maar van 1 kaarthouder zichtbaar

  • 9 October 2019
  • 34 reacties
  • 698 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Dat zou heel goed kunnen, Robert:sweat_smile:

Reputatie 2

Ik heb helaas nog steeds geen privébericht mogen ontvangen. Zonder gegevens kan ik er helaas ook vrij weinig over zeggen. 

Mineri, mocht het probleem zich nog steeds voordoen, maak dit dan kenbaar in dit topic. Dan kan het alsnog opgepakt worden. Ik ga voor nu dit topic ‘loslaten’.

Ah… ik heb je net een DM gestuurd toen ik weer begon met bijlezen.

@Mineri Denice pakt je DM morgen op! :)

Reputatie 2

@Mineri Denice pakt je DM morgen op! :)


Super, thnx!

Ik heb de gegevens van Mineri ontvangen en er even in gedoken. Verwarrend is het wel hoor met het aantal e-mailadressen, accounts en klantgegevens :sweat_smile: .

Kort samengevat.

Mineri staat tweemaal in ons systeem met twee verschillende klantnummers. Onder het ene klantnummer hangt haar eigen abonnement + een abonnement op de fietsenstalling van haarzelf en haar zoon. Het Mijn NS-account wat hieraan is gekoppeld is juist. Maar, omdat het Kids Vrij abonnement niet onder dit klantnummer hangt staan de facturen daarvan dus niet in het Mijn NS-account.

Onder het andere klantnummer waar Mineri onder geregistreerd staat bij ons staat dus het Kids Vrij abonnement van haar zoon en de facturen daarvan. Op het e-mailadres wat daaronder staat hangt wel een Mijn NS-account maar die is weer gekoppeld aan weer een ander klantnummer. Namelijk een klantnummer van haar zoon. Waar dus weer niet het Kids Vrij abonnement onder hangt.

Het is allemaal wat verwarrend. Omdat er onder beide klantgegevens een abonnement staat kunnen deze account ook niet samengevoegd worden (technisch dingetje waar ik alle details ook niet van weet :sweat_smile: )

Ik heb Mineri inmiddels via een privébericht een heel bericht teruggestuurd met als conclusie dat ik een aantal gegevens heb aangepast en het Mijn NS-account dat aan het verkeerde klantnummer gekoppeld stond heb verwijderd. Haar eigen Mijn NS-account en dat van haar man staan er nog in want die waren immers correct. Ik heb Mineri verzocht om met de juiste gegevens (welke ik ook heb doorgegeven) een nieuw Mijn NS-account aan te maken zodat op de gegevens waar het Kids Vrij abonnement onder hangt alsnog een gekoppeld Mijn NS-account komt te staan.

Ik hoop uiteindelijk dat het hiermee is opgelost en hoop snel van Mineri bericht te ontvangen :smile:

Ik heb nog niks weer vernomen maar zie ook dat er nog geen nieuw account aangemaakt is met de gegevens die ik heb doorgegeven. Mineri had me vorige keer al laten weten dat een reactie wat langer op zich kon laten wachten dus we wachten het nog even rustig af :smile:

Ik heb een iets kleiner probleem. We hebben 2 kaarten en we ontvangen nu op één mailadres 2 berichten dat er een factuur klaarstaat. Ik kan inloggen met het mailadres, ik zie 2 kaarten op 1 scherm, met de abonnementen van 2 kaarten op 1 scherm. Daar kan ik ook bankgegevens van een kaart naar keuze wijzigen. Bij reishistorie kan ik kiezen welke kaart, maar bij betaaloverzicht kan ik niets kiezen en zie ik slechts facturen van 1 kaart. 

Hoe krijg ik die andere facturen te zien?

Badge +3

Ik zou in eerste instantie denken aan een e-mail alias/forward (waarbij de mails in dezelfde inbox terecht komen), maar als je voor beide kaarten de bankgegevens van producten kunt wijzigen ben je gewoon de contracthouder.

Waar die facturen voor de andere kaart staan, geen idee. Ikzelf kreeg de factuur voor twee kaarten met NS Flex als één gecombineerde factuur (zie screenshot eerder in dit topic) maar uiteraard dan ook maar één e-mail per maand dat er een factuur klaar staat.

Heb later Flex verwijderd van 1 kaart en daar onlangs opnieuw Flex op aangevraagd. Als het goed is krijg ik vanaf nu wél twee facturen (met bijbehorende e-mail notificaties).

Reputatie 6

Hey Peter Zijdemans. Welkom bij de NS Community.

We kunnen hier helaas niet je facturen inzien, dus ik kan je maar beperkt advies geven. Robert B komt met een goed punt over één factuur voor twee kaarten. Het is goed mogelijk dat dit nu ook bij jou zo werkt, maar dat verklaart de dubbele mails niet. Je kunt contact opnemen met de Klantenservice om te laten kijken wat hier nu precies aan de hand is.

Reageer