beantwoord

Facturen niet zichtbaar op Mijn NS

• 9 mei 2015
  • 4 reacties
  • 264 Bekeken

Als ik inlog bij mijn NS, zijn er geen facturen meer zichtbaar. Ik heb wel mijn abonnement opgezegd, maar dan horen mijn facturen toch nog zichtbaar te zijn? Is er een storing? Graag ontvang ik nog alle facturen van dit jaar.
icon

Beste antwoord door Janou NS 11 mei 2015, 09:11

Hallo Bieneke! Welkom op het NS Forum. Ik begrijp dat jij je facturen wel hebt kunnen inzien? Hoe lang kan je dit niet meer? Dit moet namelijk gewoon in MijnNS Staan. @VNiezen binnen een aantal dagen kan je dit via MijnNS inzien.
Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb hetzelfde probleem ... Ik heb op 7 mei een abonnement gekocht maar ik zie geen factuur in mijn ns.
Hallo Bieneke! Welkom op het NS Forum. Ik begrijp dat jij je facturen wel hebt kunnen inzien? Hoe lang kan je dit niet meer? Dit moet namelijk gewoon in MijnNS Staan. @VNiezen binnen een aantal dagen kan je dit via MijnNS inzien.
Ik heb ze in december nog allemaal in kunnen zien. Daarna niet meer geprobeerd. Voor de administratie heb ik ze wel nodig. Daarnaast kreeg ik ineens een mail dat mijn mailadres gewijzigd is. Wat ik niet zelf heb gedaan en op 1 dag ook twee mailtjes; 1 dat mijn abonnement beëindigd is en 1 met dat mijn abonnemnet verlengd wordt. Het eerste is juist. Snap even niet wat er nu gebeurd. Kun jij mij verder helpen? Of is het slimmer om de klantenservice te bellen?
Ik kan je ook via het forum helpen als je nog niet gebeld hebt. Kun je mij dan een privébericht sturen met je NAW-gegevens? Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.

Reageer