beantwoord

Facturen via Mijn NS niet op kunnen halen.


Ophalen factuur lukt niet. Krijg de volgende melding Het is niet gelukt om uw facturen op te halen
icon

Beste antwoord door Jouke NS 30 januari 2019, 14:53

Hallo sanboek en welkom bij de NS Community.

Er is helaas een probleem met Mijn NS facturen en de reiskosten voor NS Flex reizigers. We werken aan een oplossing. Kon je eerder de facturen wel inzien.

Bekijk origineel

4 reacties

sanboek schreef:

Ophalen factuur lukt niet. Krijg de volgende melding Het is niet gelukt om uw facturen op te halen


ikomt heb ditzelfde probleem!
Hallo sanboek en welkom bij de NS Community.

Er is helaas een probleem met Mijn NS facturen en de reiskosten voor NS Flex reizigers. We werken aan een oplossing. Kon je eerder de facturen wel inzien.
Ja, afgelopen maanden kon ik steeds mijn factuur inzien.
Fijn om dat te lezen. Bedankt voor de terugkoppeling.

Reageer