beantwoord

Facturen via Mijn NS niet op kunnen halen.

  • 30 januari 2019
  • 6 reacties
  • 271 Bekeken

Ophalen factuur lukt niet. Krijg de volgende melding Het is niet gelukt om uw facturen op te halen
icon

Beste antwoord door Jouke NS 30 januari 2019, 14:53

Hallo sanboek en welkom bij de NS Community.

Er is helaas een probleem met Mijn NS facturen en de reiskosten voor NS Flex reizigers. We werken aan een oplossing. Kon je eerder de facturen wel inzien.
Bekijk origineel

6 reacties

Ophalen factuur lukt niet. Krijg de volgende melding Het is niet gelukt om uw facturen op te halen

ikomt heb ditzelfde probleem!
Hallo sanboek en welkom bij de NS Community.

Er is helaas een probleem met Mijn NS facturen en de reiskosten voor NS Flex reizigers. We werken aan een oplossing. Kon je eerder de facturen wel inzien.
Ja, afgelopen maanden kon ik steeds mijn factuur inzien.
Fijn om dat te lezen. Bedankt voor de terugkoppeling.

Het systeem is bezig met het ophalen van uw facturen. Dit lukt helaas nog steeds niet!

Er is geen storing op dit moment. Wat vervelend dat het niet lukt, @PNCT! Heb je ook contact gehad met onze klantenservice hierover? Wellicht is er iets met je account aan de hand waarmee zij je kunnen helpen. Of kon je voorheen wel je facturen inzien?

Reageer