factuur | NS Community

factuur

  • 19 November 2021
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

Hoi, ik zou de factuur in nov moeten ontvangen. Het is mij verteld maandelijks wordt de reiskosten afgeschreven. In mijn inlog gegevens zag ik dat mijn kosten van okt €36,32 met abb kosten van €10,— totaal €46,32 factuur dd 18 dec 2021. Dalvrij abb is €5,— per maand. Ik verwacht de factuur in nov dat is €36,32 worden afgeschreven in nov omdat de 1e maand is de abb kosten van €5,— is gratis. Ik heb hierover over gebeld en ook chat service. 


4 reacties

Hallo pansuchien en welkom bij de NS Community.

Je kunt het beste de factuur afwachten, dan zie je namelijk precies wat de kosten zijn. Als je het NS Flex Dal Voordeel abonnement in de actie periode hebt afgesloten, dan krijg je de volgende maand de €5,00 als credit terug. Dit wordt dan met eventuele andere kosten verrekend. Ook dat is dan zichtbaar op de factuur.

Badge +3

Wat het tellertje in Mijn NS of de NS app zegt mag je met een korreltje zout nemen. De facturen zullen kloppen.

Zie voor een voorbeeld: 

Ik neem aan dat de factuur van 18 november inmiddels binnen is? Die zou dan inderdaad moeten uitkomen op de € 36,32 (of in ieder geval de bekende reiskosten op het moment van opstellen factuur).

Hi all,

I gor invoice of around 66.51 euros which includes subcription fee (31 euros) and extra charges for my travel. I forgot to stop thesubscription for this month and now it is included in the invoice. How do i stop the sunscription and after paying invoice will i get my money back ?  

The best thing to do is to reach us customer service. They can change or cancel it right away. You will then receive a refund for the days that are yet to come.

Reageer