beantwoord

factuur

  • 20 December 2022
  • 12 reacties
  • 228 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

ik kreeg een betaling van 85,13 euro, maar in Mijn NS stond er geen factuur. en deze maand heeft ik maar 4 ritjes gemaakt, zijn allemaal kort ritjes, 

icon

Beste antwoord door Thom 20 December 2022, 10:01

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Kijkt u even op Mijn NS na waar het voor is. Vaak zijn er correctietarieven van 20 euro bij een foute in- of uitcheck. Er zijn overzichten bij Reishistorie en Betaaloverzichtop Mijn NS.

Wij hebben hier geen toegang tot en inzicht in uw reisgedrag. Als u er echt niet uitkomt, neem dan contact op met Klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

Facturen zijn in mijnNS alleen te raadplegen als je inlogt via de website. Via de app kun je geen facturen zien.

Bij flex wordt abonnementsgeld vooruitbetaald en gemaakte reizen achteraf berekend. Mogelijk zijn er reizen van de vorige periode in deze periode meegenomen of heb je een of meerdere gemiste uitcheckt.

Kom je er niet uit, neem dan contact op met de klantenservice.

helaas op mijnNS staat ook geen factuur. ben ik van 1sep tot 20 dec op mijn reishistorie in totaal 258,13 reiskost gemaakt. Maar NS heeft al 4keer bij mijn bankrekening afschrijven in totaal 307,45 euro.  snapt iemand hier van???

Reputatie 7
Badge +3

Het kan van alles zijn, we kunnen hier alleen maar gissen.

Zoals hierboven ook al gezegd kun je het beste de klanteNService bellen (030-7515155), ze zijn er 24 uur per dag, 7 dagen per week en kunnen je ongetwijfeld hiermee helpen.

Reputatie 7
Badge +3

Als je geen facturen ziet in je betaaloverzicht kan het zijn dat er iets niet goed staat in je MijnNS account. Neem daarvoor zoals hierboven ook al aangegeven contact op met de klantenservice. 

Heb een vraag, mijn factuur 45 001 16 966 77 klopt niet.

In rekening gebracht 13,20 voor 3 weken fietsstalling maar dat klopt niet, ik heb was in die periode met vakantie. Laat mijn fiets trouwens nooit langer dan overdag staan. Wilt u dit bedrag crediteren/terugstorten? Dank.

Reputatie 7
Badge

Mogen we dan uw naam, adres, telefoonnummer en nummer van uw bankrekening? Alvast bedankt!

Kan dat ook buiten de ‘community’?

Reputatie 7
Badge

Ja hoor. Contact opnemen met klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

Mogen we dan uw naam, adres, telefoonnummer en nummer van uw bankrekening? Alvast bedankt!

Niet zo flauw doen. Veel mensen verwarren deze openbare community met de chat van NS, en zouden geneigd kunnen zijn die gegevens inderdaad te posten. Daar kunnen best problemen van komen.

sterker nog, op de factuur wordt naar de community verwezen

Reputatie 7
Badge +3

Klopt. Voor algemene vragen kun je hier prima terecht. Vaak sneller en beter geïnformeerd dan de klanteNService, durf ik te zeggen 😉

Voor specifieke vragen over je eigen abonnement, factuur, etc. kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X/Twitter.

Reageer