ik kreeg een betaling van 85,13 euro, maar in Mijn NS stond er geen factuur. en deze maand heeft ik maar 4 ritjes gemaakt, zijn allemaal kort ritjes,
Antwoord
factuur
Beste antwoord door Thom
Kijkt u even op Mijn NS na waar het voor is. Vaak zijn er correctietarieven van 20 euro bij een foute in- of uitcheck. Er zijn overzichten bij Reishistorie en Betaaloverzichtop Mijn NS.
Wij hebben hier geen toegang tot en inzicht in uw reisgedrag. Als u er echt niet uitkomt, neem dan contact op met Klantenservice.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.