factuur | NS Community
beantwoord

factuur

  • 17 January 2023
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Beste NS team,

Ik heb al 4 maanden een probleem met mijn factuur. Deze kan ik niet inzien op mijnns.nl.
Elke maand op de 16e ontvang ik een factuur met de betalingsbedrag op mijn e-mail. Echter als ik de details van de rekening wil bekijken en naar het betalingsoverzicht ga gebeurt er niets en ik zie de melding: “er zijn geen facturen”.
Dit is niet echt handig want soms begrijp ik niet hoe het bedrag is opgebouwd en ik wil dat graag checken.
Is het misschien wel handig om een andere e-mail van mij te gebruiken, nml ***************.

Graag zie ik uw reactie tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Olga Krayeva

 

icon

Beste antwoord door Robert B 17 January 2023, 18:40

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Er lijkt iets mis te zijn met je account, want bij het poppetje rechtsboven (waar nu Mijn NS staat) zou een deel van je gebruikersnaam (e-mailadres) moeten staan. Je bent in ieder geval ingelogd, anders kreeg je heel die Startpagina niet.

Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, etc.). Een ander e-mailadres gaat niet helpen.

Reageer