Skip to main content

 Geacht team,

Bijgaande e-mail betreft mijn factuur. Deze is niet zichtbaar in mijnNS.

Kunt u die bij per e-mail toesturen.

Bijvoorbaat dank.

mw. E.P.J. Hendriks

(moderator: persoonlijke gegevens verwijderd)

 

Relatienummer: x|      Ons kenmerk: x

 

Beste mevrouw Hendriks, 
Betreft Factuur
Uw nieuwe factuur x staat voor u klaar in MijnNS, in het menu onder Betaaloverzicht.

Het totaalbedrag is € 94,70.
 
Het door u te betalen bedrag wordt omstreeks 17 augustus 2023 via automatische incasso van uw rekeningnummer  afgeschreven.
 
Informatie over de factuur vindt u op www.ns.nl/factuur.
 
Heeft u nog vragen?
We helpen u graag verder. Kijk op www.ns.nl/klantenservice of stel uw vraag op de NS Community.
 
Met vriendelijke groet,
 
Lieneke Bouma

Hoofd NS Klantenservice

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw verzoek.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te laten uitzoeken waarom de factuur niet zichtbaar is in Mijn NS. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


Aan het bedrag te zien gaat het om verlenging van Dal voordeel met keuzedagen, klopt dat?

Een factuur kan alleen geraadpleegd worden in MijnNS als er ingelogd is via de website. Als er dan nog niets zichtbaar is, neem dan contact op met de klantenservice. Zie hiervoor het bericht van @Tochjo 


Reageer