Geacht team,
Bijgaande e-mail betreft mijn factuur. Deze is niet zichtbaar in mijnNS.
Kunt u die bij per e-mail toesturen.
Bijvoorbaat dank.
mw. E.P.J. Hendriks
(moderator: persoonlijke gegevens verwijderd)
| Relatienummer: x| Ons kenmerk: x | |||||||||||||||
|
Geacht team,
Bijgaande e-mail betreft mijn factuur. Deze is niet zichtbaar in mijnNS.
Kunt u die bij per e-mail toesturen.
Bijvoorbaat dank.
mw. E.P.J. Hendriks
(moderator: persoonlijke gegevens verwijderd)
| Relatienummer: x| Ons kenmerk: x | |||||||||||||||
|
Beste antwoord door Tochjo
Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw verzoek.
U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te laten uitzoeken waarom de factuur niet zichtbaar is in Mijn NS. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.