beantwoord

Factuur Altijd Vrij maandabonnement

• 17 december 2015
  • 7 reacties
  • 325 Bekeken

Vanaf 1 December heb ik voor mijn werk een Altijd vrij (maand)abonnement afgesloten.
Aangezien ik dit graag wil declareren, zocht ik naar een factuur.
In de Mijn NS omgeving is er helaas niets te vinden onder het kopje 'mijn facturen'.
Ik wil de factuur z.s.m. mogelijk hebben.
Kan iemand me helpen om toch de factuur z.s.m. te krijgen?
icon

Beste antwoord door Inge NS 22 december 2015, 18:39

Ik heb inmiddels je inmiddels de factuur toegestuurd en ga uitzoeken waarom deze vooralsnog niet wordt getoond in Mijn NS. Zodra ik meer weet laat ik dat via een privébericht aan je weten. Ik zal dan tevens een terugkoppeling in dit topic plaatsen.
Bekijk origineel

7 reacties

Welkom op het forum MeijersJ!

Vervelend dat je de factuur nog niet kunt inzien via Mijn NS. Heb je het Altijd Vrij maandabonnement zelf betaald via iDeal of is iemand anders de rekeninghouder? De factuur is namelijk alleen zichtbaar in het account van de rekeninghouder en kan c.a. 5 werkdagen na het bestellen bekeken worden. Er wordt overigens geen factuur aangemaakt als je het Altijd Vrij maandabonnement via de kaartautomaat hebt besteld. De transactiebon valt in dat geval aan te merken als de factuur.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Mijn NS. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Beste Inge NS,

Bedankt voor je reactie.
Het abonnement heb ik zelf betaald en via het internet besteld, dus er zou een factuur in mijn eigen digitale omgeving moeten verschijnen.
Ik ga er van uit dat jij me z.s.m. aan een factuur kunt helpen.
Laat maar even weten welke informatie je hiervoor nodig hebt.
Ik ga uitzoeken wat de oorzaak is van het ontbreken van de factuur. Kan je mij daarvoor een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer en e-mailadres (van je Mijn NS-account)? Dan kan ik je verder helpen. Als je op mijn gebruikersnaam 'Inge NS' klikt, dan kom je op mijn profiel terecht, waar je mij via de knop 'Stuur bericht' een privébericht kunt sturen.
Is er iemand anders van de NS die me kan helpen, want ik krijg geen gehoor van Inge?
Graag hoor ik snel van iemand!
Ik heb inmiddels je inmiddels de factuur toegestuurd en ga uitzoeken waarom deze vooralsnog niet wordt getoond in Mijn NS. Zodra ik meer weet laat ik dat via een privébericht aan je weten. Ik zal dan tevens een terugkoppeling in dit topic plaatsen.
Het is opgelost, bedankt voor de hulp!
Graag gedaan! 🙂 Ik houd je op de hoogte van het verdere verloop.

Reageer