factuur bekijken in de NS app | NS Community
beantwoord

factuur bekijken in de NS app

  • 1 July 2022
  • 7 reacties
  • 882 Bekeken

Is er een mogelijkheid om een factuur in te zien via de NS app, zonder dat je bent ingelogd.

Ik heb een e-ticket gekocht via de app. Maar kan geen factuur vinden om deze te declareren.

icon

Beste antwoord door Daniel 1 July 2022, 06:17

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Voor e-tickets wordt geen factuur verstrekt.

Reputatie 7
Badge +1

Voor geen enkel gewoon ticket-in welke vorm dan ook. Wettelijke bepaling van vlak na de oorlog

Voor declaratie van ABO/tijdkaarten: kan voorals nog inderdaad alleen via openen site en mijnNS

Voor geen enkel gewoon ticket-in welke vorm dan ook. Wettelijke bepaling van vlak na de oorlog

Voor declaratie van ABO/tijdkaarten: kan voorals nog inderdaad alleen via openen site en mijnNS

Welke wet van 75 jaar geleden schrijft voor dat er in 2022 geen factuur kan worden getoond in een app en wel op een Website? Als NS daar eens overstapt wordt de zoektocht naar facturen opgeheven. En de wetschrijvers uit die tijd liggen er vast niet wakker van. Kortom: ga mee met de tijd!

 

Reputatie 7
Badge +3

Voor geen enkel gewoon ticket-in welke vorm dan ook. Wettelijke bepaling vadn vlak na de oorlog

Voor declaratie van ABO/tijdkaarten: kan voorals nog inderdaad alleen via openen site en mijnNS

Welke wet van 75 jaar geleden schrijft voor dat er in 2022 geen factuur kan worden getoond in een app en wel op een Website? Als NS daar eens overstapt wordt de zoektocht naar facturen opgeheven. En de wetschrijvers uit die tijd liggen er vast niet wakker van. Kortom: ga mee met de tijd!

 

Dit heeft niets met wet te maken maar met het aantal gegevens wat in de app kan.

Badge +3

Dit heeft niets met wet te maken maar met het aantal gegevens wat in de app kan.

Dat valt reuze mee, maar inderdaad heeft de app soms al de grootste moeite om je Reishistorie, Reisklasse en Samenreiskorting te tonen. De OV-fiets informatie werkt wel vebazend goed en snel.

Het is heel erg vervelend dat ik geen faktuur krijg van mijn e-ticket.

Een scherm opname van de e-ticket gaat ook niet die blijft zwart. 

Dit is erg onhandig.

Nu moet ik eerst naar het hotel de ticket laten printen en die dan weer inscannen om te versturen naar mijn werkgever.

Neem aub de Duitse voorbeeld dat werkt tenminste een stuk minder omslachtig en krijg je direct een factuur in je mail.

De volgende keer boek ik de tickets via de DB Navigator.

Dan heb je ook geen gedoe met 3 verschillende apps.  NS, NS internationaal, en dan nog mijn NS.

 

Eddy Haaijer

Badge +3

U kunt een pdf van het ticket downloaden via de mail die u ontvangen hebt.

Reageer