beantwoord

Factuur bekijken/ kosten deze periode

  • 25 mei 2019
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Hoi!

Kunnen jullie mij met onderstaande dingen helpen?

Ik wil graag mijn factuur in kunnen zien! Elke keer als ik hem laad in Mijn NS dan zegt hij dit:
"Het is niet gelukt om uw facturen op te halen"
Ook in een andere internetbrowser gebeurt hetzelfde.
Via de link in mijn mail lukt het ook niet om hem te openen.

Op mijn startpagina is het kopje "kosten deze periode"
Daar staat onder abbonementskosten en reis&overige kosten €0,00 ..
Het is fijn als mijn kosten daar netjes staan vermeld.

groetjes, Lydia
icon

Beste antwoord door Jouke NS 25 mei 2019, 14:52

Hallo Lydia1 en welkom bij de NS Community.

Mijn eerste gedachte is dat je 2 accounts hebt binnen ons systeem. Aan het ene account is je abonnement gekoppeld, aan het andere je Mijn NS. Dat is te verhelpen door onze Klantenservice. Neem contact op via Sociale Media of Live Chat voor een snelle reactie.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Lydia1 en welkom bij de NS Community.

Mijn eerste gedachte is dat je 2 accounts hebt binnen ons systeem. Aan het ene account is je abonnement gekoppeld, aan het andere je Mijn NS. Dat is te verhelpen door onze Klantenservice. Neem contact op via Sociale Media of Live Chat voor een snelle reactie.

Reageer