beantwoord

Factuur downloaden lukt niet

• 6 januari 2020
  • 7 reacties
  • 302 Bekeken

Ik probeer al sinds vanochtend mijn nieuwe factuur te doanloaden, maar blijf de foutmelding “Het is niet gelukt om uw factuur te downloaden” krijgen.

Ik krijg dit alleen bij het nieuwste factuur, de een-na-laatste kan ik gewoon downloaden.

Ook heb ik deze foutmelding niet eerder meegemaakt.

Kunnen jullie aangeven wanneer het weer werkt? Anders kan ik het niet declareren.

icon

Beste antwoord door Jouke NS 7 januari 2020, 10:19

Mij lukt het ook niet. Oude fakturen zijn geen probleem. 

Als je het op dit moment aan het proberen bent dan komt dit door een storing in onze systemen. We ervaren momenteel een vrij extreme storing waardoor heel veel zaken niet werken. We werken hard aan een oplossing. 

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo S. Edel en welkom bij de NS Community,

Betreft dit een factuur die sinds vandaag beschikbaar staat? Soms kan het even duren voordat alles is verwerkt. De kans is erg groot dat je deze morgen wel in kan zien. Indien dat niet het geval is kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit uit te laten zoeken. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Als je het op dit moment aan het proberen bent dan komt dit door een storing in onze systemen. We ervaren momenteel een vrij extreme storing waardoor heel veel zaken niet werken. We werken hard aan een oplossing. 

Beste,

Intussen lukte het downloaden wel.

Mij lukt het sinds 18 januari niet om mijn factuur van mijn NS-jaarkaart te downloaden of te openen. krijg steeds de volgende melding: “Het is niet gelukt om uw factuur te downloaden” Intussen 2x met NS gechat. Beide keren konden ze mij niet helpen vanwege storing in de systemen. Ze hebben mij de factuur als pdf met een email meegestuurd. Die pdf is echter leeg. Bestaat er een andere manier om mijn factuur te ontvangen? Het is echt fijn als in die dik € 1.972 bij mijn werkgever kan declareren.

Er zijn helaas nog steeds enige storingen gaande die hier mogelijk de oorzaak van kunnen zijn. Het beste wat ik kan adviseren is om nogmaals contact op te nemen met de Klantenservice. Zij kunnen dan in ieder geval even kijken naar de eerder geboden oplossing Mogelijk is er iets mis gegaan met de zending, wellicht kunnen zij dan een alternatief bieden.

oké ga ik weer proberen. Bedankt voor de snelle reactie.

Reageer