beantwoord

Factuur fietskluis

• 15 november 2018
  • 6 reacties
  • 180 Bekeken

LS,

Waar kan ik de factuur van mijn fietskluis vinden? Bij 'mijn facturen' staat hij niet.

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Iris NS 15 november 2018, 15:27

Goedemiddag Rijsbergen,

Je factuur zou hier wel tussen moeten staan in je MijnNS-account. Mocht het hier niet tussen staan dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

6 reacties

Goedemiddag Rijsbergen,

Je factuur zou hier wel tussen moeten staan in je MijnNS-account. Mocht het hier niet tussen staan dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Nee, zoals gezegd staat hij er niet tussen. Ook die van de vorige jaren staan er trouwens niet.
Ga morgen even bellen.

Ik ontving deze week ook weer een brief om mijn fietskluis te vernieuwen, en ging daarom op zoek naar de factuur in Mijn NS. Ook bij mij is deze niet terug te vinden. Ik heb daarom gebeld met de klantenservice, en zij geven aan dat de fietskluis niet is terug te vinden in Mijn NS, en dat je geen factuur kan krijgen.

Klopt dit inderdaad? Ik zou het erg vervelend vinden als ik geen factuur kan krijgen, want dan kan ik de kosten niet opvoeren.

Groet,

Maarten

Welkom bij de NS Community, mtp

Ik durf hier niet met zekerheid een antwoord op te geven, daarom vraag ik het voor je na. Zodra ik een antwoord heb, kom ik erop terug.

Ik heb inmiddels een reactie. Een factuur is er inderdaad niet. Je ontvangt alleen de brief. Hopelijk is dit voldoende.

Dank je wel voor het uitzoeken, Rizana. Dat is helaas niet voldoende voor mij, maar dat is helaas niet anders.

Reageer