beantwoord

factuur inzien

  • 12 februari 2020
  • 5 reacties
  • 258 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Ik heb een vraag! Ik ben niet in het bezit van een pc en heb begrepen dat ik niet via de app op mijn tel de factuur kan inzien. Hoe kan ik dit oplossen ? 

Wil graag de factuur inzien want volgens mij klopt er iets niet. 

icon

Beste antwoord door loklok8 12 februari 2020, 16:08

Ook via de mobiele telefoon is uw factuur gemakkelijk in te zien. 

Als u inlogt op uw Mijn NS vindt u, in het venster dat verschijnt nadat u op de knop startpagina drukt een knop met facturen staan.

Dit is trouwens de directe link voor uw facturen: https://www.ns.nl/mijnns#/facturen

In de app kunt u inderdaad uw facturen niet inzien. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge

Ook via de mobiele telefoon is uw factuur gemakkelijk in te zien. 

Als u inlogt op uw Mijn NS vindt u, in het venster dat verschijnt nadat u op de knop startpagina drukt een knop met facturen staan.

Dit is trouwens de directe link voor uw facturen: https://www.ns.nl/mijnns#/facturen

In de app kunt u inderdaad uw facturen niet inzien. 

Top! Heel erg bedankt !!

Als ik inlog op m’n mobiel zie ik nog steeds niet waar mijn facturen staan. Ook als ik zoek op mijn facturen niet. Hoe kan ik ze inzien en kan het ook eenvoudiger ongeregeld worden bijv als bijlage bij de mail ( daar staat het maandbedrag al genoemd)

Reputatie 5
Badge

De link die ik eerder heb genoemd werkt zo te zien niet. Als u inlogt op uw Mijn NS vindt u als u op startpagina drukt na het inloggen een knop met facturen. 

 

Reputatie 5

En als je er thuis geen hebt maar toch af en toe het gemak van een echte desktop wilt hebben: elke bieb in NL biedt ook internettoegang. Voor leden meestal inbegrepen in de prijs, voor niet-leden tegen geringe vergoeding. Werkt vaak voor dit soort zaken stuk makkelijker als dat gepruts op dat schermpje van een fone.

Reageer