beantwoord

Factuur inzien niet mogelijk

  • 18 January 2021
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

Geachte dames en heren,

 

mijn echtgenote en ik hebben weliswaar 2 OC-Chipkaarten en 2 Abonnementen , MAAR  alleen maar * 1 email adres * !

Vandaag een mail ontvangen:

  • Geachte mevrouw Leprich-Schel,

Uw nieuwe factuur 450002517000 staat voor u klaar in Mijn NS onder facturen *

Alleen als ik in mijn NS bij facturen kijk, kan ik bovengenoemde factuur niet vinden. Gezien het feit dat wij maar 1 email adres hebben kan ik geen 2 Mijn NS aanmaken.

 

Graag even uw reactie hoe dit opgelost kan worden.

 

Met vriendelijke groeten,

Rita Leprich - Schel

&

Klaus - Thomas Leprich

 

icon

Beste antwoord door Laura NS 18 January 2021, 10:28

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi KlaRit, welkom op de NS Community!

Ik moet je toch helaas teleurstellen als jullie ieder de eigen contractant zijn van jullie abonnementen. Er is maar 1 e-mailadres per klantnummer mogelijk, dus voor je echtgenote is dan de enige mogelijkheid een eigen account aan te maken met een ander e-mailadres.

Reageer