beantwoord

factuur - is er iets misgegaan?

• 24 april 2020
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Beste, ik heb zojuist een betaalherinnering gekregen van een factuur die ik een paar dagen geleden betaald heb. Ik heb dit toen overgemaakt naar hij bijgevoegde rekeningnummer. Er staat in de mail dat er nog niks is ontvangen, dus ik vroeg me af of er misschien iets fout is gegaan, of of het bedrag wat ik al heb overgemaakt nog niet binnen is. Bijgevoegd heb ik een foto waarin staat dat ik het al overgemaakt heb.

Foto verwijderd ivm privégegevens

icon

Beste antwoord door Stijn NS 24 april 2020, 13:39

Goedemiddag Anoukmouthaan en welkom bij de NS Community!

Zoals MoDe al aan heeft gegeven kun je hiervoor het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Op deze pagina vindt je alle mogelijkheden, momenteel heeft Twitter, Facebook of Chat de voorkeur.

Ik heb de foto uit je bericht verwijderd, gezien je rekeningnummer nog zichtbaar was en dit een openbare community is.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. U kunt het beste contact opnemen met NS klantenservice bij voorkeur via Twitter Facebook of chat.

Goedemiddag Anoukmouthaan en welkom bij de NS Community!

Zoals MoDe al aan heeft gegeven kun je hiervoor het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Op deze pagina vindt je alle mogelijkheden, momenteel heeft Twitter, Facebook of Chat de voorkeur.

Ik heb de foto uit je bericht verwijderd, gezien je rekeningnummer nog zichtbaar was en dit een openbare community is.

Reageer