Ik heb een mail gekregen met de mededeling dat een nieuwe factuur van mijn Voordeeluren abonnement voor mij klaarstaat in MijnNS. Inclusief factuurnummer en al. Maar als ik daar inlog staat er in mijn Betaaloverzicht de mededeling “Er zijn geen facturen”. Waar kan ik de factuur terugvinden?
Als er geen facturen zichtbaar zijn, is uw abonnement wellicht niet goed gekoppeld aan uw Mijn NS-account. De klantenservice kan dit controleren en aanpassen als dat zo is, dus u moet even met hen contact opnemen.
Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Hi RubFijn! Welkom bij de NS Community.
Wanneer je geen foutmeldingen krijgt en geen facturen te zien krijgt, dan raad ik je aan om even de Klantenservice te benaderen. Het kan zijn dat je dubbel in onze systemen staat waardoor jouw Mijn NS-account niet goed is gekoppeld aan jouw abonnement zoals Tochjo ook aangeeft. Hierdoor lukt het inzien van facturen dan niet, Kon je eerder wel jouw facturen inzien via jouw Mijn NS-account? Dan zal dit waarschijnlijk te maken hebben met een actuele storing.
Log je in via de website of via de app? Facturen zijn alleen te raadplegen als je inloggen via de website.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.