beantwoord

Factuur niet inzichtelijk op Mijn NS.

• 19 maart 2020
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Op 16 maart 2020 kreeg ik e-mail dat er een factuur klaar stond in “Mijn NS" van mijn NS Flex abonnement. 

Dit bleek echter niet het geval te zijn want de melding “Het is niet gelukt om uw facturen op te halen” kwam tevoorschijn. Deze melding kwam ook tevoorschijn toen ik de facturen probeerde op te halen op zowel 17, 18, als 19 (vandaag) maart 2020.

Is er hier een oplossing voor zodat ik wel mijn factuur in kan zien?

Bij de pagina “Mijn producten” staat alles correct dus daar ligt het probleem niet.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 19 maart 2020, 13:31

Goedemiddag DennisF en welkom bij de NS Community!

Ik durf zo snel niet te zeggen waar dit probleem bij jou door veroorzaakt wordt. Het beste wat ik je kan adviseren is om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega’s kunnen dan mee kijken bij jouw gegevens wat er aan de hand is. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven).

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag DennisF en welkom bij de NS Community!

Ik durf zo snel niet te zeggen waar dit probleem bij jou door veroorzaakt wordt. Het beste wat ik je kan adviseren is om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega’s kunnen dan mee kijken bij jouw gegevens wat er aan de hand is. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven).

Reageer