beantwoord

Factuur niet zichtbaar in mijn NS

• 3 mei 2017
  • 6 reacties
  • 366 Bekeken

Beste,
Graag wil ik de factuur van de poducten die ik heb gekocht printen voor declaratie. Deze zijn niet zichtbaar in 'mijn NS', ook niet na een aantal dagen. 1 product is zelfs vorige maand aangekocht. Graag hoor ik hoe ik de facturen kan verkrijgen, dank.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 3 mei 2017, 13:44

Welkom op het NS Serviceforum kvolmerweijland. Het kan tot 2 weken duren voordat een factuur zichtbaar is. Dat het nu nog niet beschikbaar is kan dus helaas kloppen. Ik kan het niet mooier voor je maken dan dat het is. Heb je na 2 weken nog geen factuur? Neem dan even contact met oNS op via telefoon (030 751 51 55) of Twitter. Dat kan 24/7.
Bekijk origineel

6 reacties

Welkom op het NS Serviceforum kvolmerweijland. Het kan tot 2 weken duren voordat een factuur zichtbaar is. Dat het nu nog niet beschikbaar is kan dus helaas kloppen. Ik kan het niet mooier voor je maken dan dat het is. Heb je na 2 weken nog geen factuur? Neem dan even contact met oNS op via telefoon (030 751 51 55) of Twitter. Dat kan 24/7.
Welkom op het NS Serviceforum kvolmerweijland. Het kan tot 2 weken duren voordat een factuur zichtbaar is. Dat het nu nog niet beschikbaar is kan dus helaas kloppen. Ik kan het niet mooier voor je maken dan dat het is. Heb je na 2 weken nog geen factuur? Neem dan even contact met oNS op via telefoon (030 751 51 55) of Twitter. Dat kan 24/7. Dank voor het antwoord maar inderdaad zoals ik schreef is één bestelling al langer dan 1 maand geleden dus zal u het 'niet mooier kunnen maken dan het is'. Ik zal persoonlijk contact zoeken. M.v.g. Kim

Ik ontvang vandaag een mail dat mijn factuur met bijbehorend nummer op MijnNS zou zijn. Ik wil mijn declaraier rondkrijgen en kom erachter dat er géén factuur klaarstaat. Bij het zoeken naar een antwoord kom ik op deze thread van 5 jaar geleden.

Kan het zijn dat in 2020 een notificatie nog steeds twee weken voor het feit wordt gestuurd zonder een waarschuwing dat het ophalen op een teleurstellende twee weken kan uitlopen? Voelt als misleiding en is vooral niet practisch.

Hoi ArtiFlex, welkom op de NS Community. 

Ik begrijp dat je gebruik maakt van NS Flex. Als je wel een factuurnotificatie ontvangt, maar de factuur niet kunt opvragen via je Mijn NS account, dan is er een aanzienlijke kans dat er iets niet helemaal goed is met je Mijn NS account. Je kunt dit het beste laten controleren door de Klantenservice door te bellen of, bij voorkeur, een chat te starten of een bericht te sturen via Facebook of Twitter. 

Ik heb om 21:55 een bericht in de chat gedaan en nog geen reactie. Het is bijna 23:00 dus die gaan ook naar huis zo. Ik zal morgen misschien een antwoord krijgen en misschien ook niet. Onzekere tijden...

Op al onze kanalen is het een stuk drukker dan gebruikelijk. Ook op je chat krijg je natuurlijk reactie alleen kan deze even op zich laten wachten. Heb je inmiddels een reactie ontvangen @ArtiFlex?

Reageer