beantwoord

Factuur niet zichtbaar in Mijn NS

• 14 September 2021
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Hi,

Ik heb een mail ontvangen met een factuur die automatisch gaat worden afgeschreven.

Terwijl ik in MijnNS nergens deze factuur kan vinden en dus ook niet begrijp waarom ik deze moet betalen?

icon

Beste antwoord door Denice NS 14 September 2021, 11:21

Welkom bij de Community, PuckSchotel.

Heel vervelend dat je je factuur niet kan zien in Mijn NS. Wat we geregeld zien is dat er klanten dubbel in ons systeem staan. Één klantbestand met daarin de abonnementsgegevens en facturen. En een ander klantbestand met daaraan het Mijn NS-account gekoppeld. Als het Mijn NS-account niet goed is gekoppeld dan zie je in je account geen facturen. Mijn vermoeden is dat dat ook hier de oorzaak is. Ik wil je daarom adviseren om even contact op te nemen met onze Klantenservice zodat dit opgelost kan worden en jij je facturen in kan zien :smile: .

Bekijk origineel

2 reacties

Welkom bij de Community, PuckSchotel.

Heel vervelend dat je je factuur niet kan zien in Mijn NS. Wat we geregeld zien is dat er klanten dubbel in ons systeem staan. Één klantbestand met daarin de abonnementsgegevens en facturen. En een ander klantbestand met daaraan het Mijn NS-account gekoppeld. Als het Mijn NS-account niet goed is gekoppeld dan zie je in je account geen facturen. Mijn vermoeden is dat dat ook hier de oorzaak is. Ik wil je daarom adviseren om even contact op te nemen met onze Klantenservice zodat dit opgelost kan worden en jij je facturen in kan zien :smile: .

Reputatie 7
Badge +3

Heb je ingelogd via de app of via de website? Via de app zijn facturen niet te raadplegen.

Reageer