beantwoord

factuur problemn

• 20 mei 2020
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

ik weet niet of er meer mensen die met de NS op abonnement reizen meer dan 1 factuur hebben ontvangen en dat zij de incasso meer dan 1x van uw bankrekening hebben gehaald?

en dat je die geld niet terug kunt vragen/trekken.

Is dat een nieuwe regel? Want ik heb dit nog nooit meegemaakt.

icon

Beste antwoord door Denice NS 20 mei 2020, 11:00

Hi Gerlon. Welkom bij de Community.

Zoals Pingpong al aangeeft was er in januari sprake van een dubbele afschrijving en in de afgelopen maanden is het voorgekomen dat men de factuur meerdere keren heeft ontvangen maar dat er wel maar één afschrijving is geweest.

Als je onlangs meermaals dezelfde factuur hebt ontvangen en deze is ook meerdere keren van je rekening afgeschreven, dan kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice om dit verder uit te laten zoeken. Het bedrag storneren zou ik je in eerste instantie afraden omdat hier eventueel extra (incasso)kosten achterweg kunnen komen. Als uiteindelijk blijkt dat er inderdaad onterecht teveel is afgeschreven zorgen we natuurlijk dat je je geld teruggestort krijgt.

Bekijk origineel

2 reacties

Dit is in januari een keer eerder gebeurd. Is er ook nu 2 keer geïncasseerd?

In de afgelopen maanden is het ook voorgekomen dat er meerdere facturen zijn gestuurd. Gelukkig werd er toen maar 1 keer afgeschreven. Indien het echt dubbel is geïncasseerd kunt u gewoon 1 keer laten terugboeken via uw bank. U krijgt dan als toetje misschien nog wel een verzoek om het bedrag over te maken maar die kunt u dan negeren.

Hi Gerlon. Welkom bij de Community.

Zoals Pingpong al aangeeft was er in januari sprake van een dubbele afschrijving en in de afgelopen maanden is het voorgekomen dat men de factuur meerdere keren heeft ontvangen maar dat er wel maar één afschrijving is geweest.

Als je onlangs meermaals dezelfde factuur hebt ontvangen en deze is ook meerdere keren van je rekening afgeschreven, dan kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice om dit verder uit te laten zoeken. Het bedrag storneren zou ik je in eerste instantie afraden omdat hier eventueel extra (incasso)kosten achterweg kunnen komen. Als uiteindelijk blijkt dat er inderdaad onterecht teveel is afgeschreven zorgen we natuurlijk dat je je geld teruggestort krijgt.

Reageer