ik weet niet of er meer mensen die met de NS op abonnement reizen meer dan 1 factuur hebben ontvangen en dat zij de incasso meer dan 1x van uw bankrekening hebben gehaald?
en dat je die geld niet terug kunt vragen/trekken.
Is dat een nieuwe regel? Want ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Beste antwoord door Denice NS
Hi Gerlon. Welkom bij de Community.
Zoals Pingpong al aangeeft was er in januari sprake van een dubbele afschrijving en in de afgelopen maanden is het voorgekomen dat men de factuur meerdere keren heeft ontvangen maar dat er wel maar één afschrijving is geweest.
Als je onlangs meermaals dezelfde factuur hebt ontvangen en deze is ook meerdere keren van je rekening afgeschreven, dan kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice om dit verder uit te laten zoeken. Het bedrag storneren zou ik je in eerste instantie afraden omdat hier eventueel extra (incasso)kosten achterweg kunnen komen. Als uiteindelijk blijkt dat er inderdaad onterecht teveel is afgeschreven zorgen we natuurlijk dat je je geld teruggestort krijgt.