beantwoord

factuur word niet getoond

Dag,

Ik kan mijn factuur niet zien en/of downloaden. Ik zie het wel staan in mijn ns maar als ik op de knopje download druk gebuert er niks.

Hoe kan ik die factuur krijgen?

Groetjes

icon

Beste antwoord door Denice NS 2 juni 2020, 13:19

Hoi Vraag100. Welkom bij de Community.

Ik begrijp dat je de factuur dus wel ziet staan maar dat de ‘download’ knop niet werkt? Vreemd! Heb je het eventueel al in een andere browser geprobeerd? Cookies/cache verwijderd? 

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Via de app zijn facturen niet te downloaden, wel via de website, of lukt dat ook niet?

Il heb de app niet. Via de website lukt niet.

Deze vraag komt helaas meerdere malen op dit forum voor. Is de factuur zeer recent? Dan zou ik aanbevelen om morgen even opnieuw te kijken. Anders moet je denk ik contact opnemen met de klantenservice. https://www.ns.nl/klantenservice

Ik heb op 15/05 email van ns gekregen dat factuur staat klaar. Ik heb het op 07/05 betaald. Dus niet echt recent 

Heeft u een email of een telefoonnummer van klantenservice voor mij, want op jullie website staat niks.

Heeft u een email of een telefoonnummer van klantenservice voor mij, want op jullie website staat niks.

emailen kan helaas niet bij NS. Telefoonnummer is  030 751 51 55

Hoi Vraag100. Welkom bij de Community.

Ik begrijp dat je de factuur dus wel ziet staan maar dat de ‘download’ knop niet werkt? Vreemd! Heb je het eventueel al in een andere browser geprobeerd? Cookies/cache verwijderd? 

Ja, inderdaad met andere browser werk wel 

Thanks 

Super. Bedankt voor de terugkoppeling, Vraag100.

Dag ik heb vandaag ook geprobeerd om mijn factuur te downloaden. Doe dit altijd op mijn mobiel. Lukt niet. Als ik op mijn laptop inlog bij NS kan ik het wel downloaden. Er zou een melding van gemaakt worden. Dit geldt overigens voor alle facturen en niet alleen de nieuwe.

Goedenavond Digitalmagic1978 en welkom op onze Community!

Bedoel je dan dat je inlogt op de website via een browser op de telefoon of via de app? Want via de app is het sowieso niet mogelijk.

Nee via de browser op mijn telefoon natuurlijk zoals ik al  maanden. Jaren doe.

Reputatie 7
Badge +3

Nee via de browser op mijn telefoon natuurlijk zoals ik al  maanden. Jaren doe.

Andere browser geprobeerd?

Ja dit zijn de standaard vragen die jullie stellen. Jullie mogen blij zijn dat ik al die abonnementen aanhoud. Ik werk nl ook al 2.5 maand thuis. 

Reageer