fietskaart gekocht, geen email met tickets ontvangen

  • 13 augustus 2021
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Ik heb 4 fietsenplaatsen gereserveerd op de trein van Amsterdam naar Eindhoven op zaterdag 14 augustus van 10:45 en ik heb vanavond 13 augustus de 4 fietstickets gekocht en betaald voor deze reis van zaterdag 14 augustus op [e-mailadres verwijderd door moderator] maar nog geen email ontvangen om de tickets te downloaden op de app of via de website van ns. (Ik heb wel de ticketsvoor de treinreis zelf (personen) aan gekregen, maar dus niet voor de fietsen)


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Neem even contact op met Klantenservice. Ze zijn er dag en nacht, nu ook.

 

Het is hier geen postadres van NS maar een voor iedereen toegankelijk forum. U kunt uw emailadres beter even weghalen.

Reputatie 6

Ik zou uw email adres verwijderen als ik u was.

Reputatie 6

Ik zou uw email adres verwijderen als ik u was.


Dat had Thom ook al aangegeven, aanpassen van je post kan alleen maar gedurende het eerste uur. Misschien wil een moderator dit even oppakken.

Reageer