In de kaartautomaat heb ik een fietskaartje geladen op mijn kortingskaart voor a.s vrijdag 2 juni.
Als ik op mijn NS account bij producten kijk verschijnt alleen mijn kortingskaart, In de automaat is mijn fietskaartje wel zichtbaar.
Open ik de OV--Chipkaart app dan is het treinkaartje ook zichtbaar.
Hoe kan het dat op mijn Ns account dit fietskaartje niet zichtbaar is ?
Bij het loket had de NS medewerkster er ook geen moeite mee, het staat gewoon op mijn kaart.
Pavel
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo Pavel en welkom op het NS Serviceforum,
Bij aanschaf van een los product die je vervolgens op een OV-chipkaart plaatst legt ons systeem niet automatisch de link naar de persoonsgegevens van de kaarthouder. Vandaar dat je deze producten niet terug kan vinden in jouw Mijn NS.
Bekijk origineel
Bij aanschaf van een los product die je vervolgens op een OV-chipkaart plaatst legt ons systeem niet automatisch de link naar de persoonsgegevens van de kaarthouder. Vandaar dat je deze producten niet terug kan vinden in jouw Mijn NS.