beantwoord

Fietskaartje op ov-chipkaart niet zichtbaar bij mijn producten Ns account

  • 29 mei 2017
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben Pavel en zit met het volgende.

In de kaartautomaat heb ik een fietskaartje geladen op mijn kortingskaart voor a.s vrijdag 2 juni.

Als ik op mijn NS account bij producten kijk verschijnt alleen mijn kortingskaart, In de automaat is mijn fietskaartje wel zichtbaar.

Open ik de OV--Chipkaart app dan is het treinkaartje ook zichtbaar.

Hoe kan het dat op mijn Ns account dit fietskaartje niet zichtbaar is ?

Bij het loket had de NS medewerkster er ook geen moeite mee, het staat gewoon op mijn kaart.

Pavel
icon

Beste antwoord door Erryt NS 29 mei 2017, 13:25

Hallo Pavel en welkom op het NS Serviceforum,



Bij aanschaf van een los product die je vervolgens op een OV-chipkaart plaatst legt ons systeem niet automatisch de link naar de persoonsgegevens van de kaarthouder. Vandaar dat je deze producten niet terug kan vinden in jouw Mijn NS.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Pavel en welkom op het NS Serviceforum,

Bij aanschaf van een los product die je vervolgens op een OV-chipkaart plaatst legt ons systeem niet automatisch de link naar de persoonsgegevens van de kaarthouder. Vandaar dat je deze producten niet terug kan vinden in jouw Mijn NS.

Reageer