Fix je REISHISTORIE NS

  • 23 November 2023
  • 7 reacties
  • 203 Bekeken

Hoe lang duurt het dat de NS-reishistorie CORRECT en VOLLEDIG erop staat. Ik spreek denk ik voor iedereen dat we het SPUUGZAT zijn dat enorm wordt gekloot hiermee. Enorm irritant met declaraties en ENORM irritant dat vingerwijzen van naar TRANSLINK. Neem je F*** verantwoordelijk en vind een andere oplossing voor je reizigers die zich SCHEEL betalen voor hun abonnement en wijs niet steeds vingers.

 

 

 


7 reacties

Goedemiddag wat4545. Bedankt voor je bijdrage aan de NS Community.

Er wordt hard gewerkt om dit op te lossen, maar schijnbaar is dat complex genoeg om een flinke tijd te duren. Bedankt voor je geduld en we hopen dat je snel de ontbrekende reishistorie in zal kunnen zien.

Kan er een officiële announcement omtrent deze problematiek worden gedaan? Aangezien dit niet een gemiddelde storing is. 

Ik kan niets beloven, maar zal je verzoek doorzetten.

Hierop een aanvulling:

Op 25-10 een flex abonnement genomen. Tot op de dag vandaag staat er bij abonnement nog steeds 0,00 en bij gemaakte reiskosten 0,00.

In de reishistorie staan de kosten wel. Ik vind niet dat je zo een product kan leveren. Al een paar keer een flex aangeschaft in de hoop dat er iets veranderd maar elke keer klopt er iets niet met het overzicht of betalingen. Dus de problemen mbt flex bestaan al veel langer.

Ik vraag mij af waarom het aanbod van treinstellen tussen Amsterdam Centraal-Hoofddorp en omgekeerd zo minimaal is!

telkens is het aanbod aanbod aan passagiers velemalen groter dan de aangeboden treincapaciteit aankan.

De afgelopen weken lijkt de situatie zelfs nog ernstiger dan het was!

het is een zeer drukke route met veel toeristen van Amsterdam - Schiphol en omgekeerd!

Het is werkelijk belabberd wat de NS op deze route aan beschikbaar materieel inzet, schandalig!!

Reputatie 7
Badge +1

Ik vraag mij af waarom het aanbod van treinstellen tussen Amsterdam Centraal-Hoofddorp en omgekeerd zo minimaal is!

telkens is het aanbod aanbod aan passagiers velemalen groter dan de aangeboden treincapaciteit aankan.

De afgelopen weken lijkt de situatie zelfs nog ernstiger dan het was!

het is een zeer drukke route met veel toeristen van Amsterdam - Schiphol en omgekeerd!

Het is werkelijk belabberd wat de NS op deze route aan beschikbaar materieel inzet, schandalig!!

U plaatst dit in eren topic wat over een heel ander onderwerp gaat. Verzoek derhalve om deze vraag in een nieuw topic of elders te plaatsen. Overigens het standaard antwoord van NS is materiaaltekort cq personeelstekort. 

De reishistorie van de NS is nog steeds onvolledig het is bijna december!

Fix het joh ik kan me potverdomme uren niet declareren en hierdoor mijn huur niet betalen. FIX HET!!

Reageer