beantwoord

Flex Geld terug bij vertraging


Reputatie 1
> https://www.ns.nl/formulieren/geld-terug-bij-vertraging.html

  1. Kan dit formulier echt niet beter en simpeler als je al bent ingelogd in Mijn NS?
2. Pasten van een OV-kaart ID (met spaties van Mijn NS zelf) werkt niet door een harde lengte limiet.
icon

Beste antwoord door Danny NS 6 februari 2019, 18:43

Hoi Thor89,

Bedankt voor de tip. Deze functies zijn inderdaad nog niet beschikbaar. Ik zal daarom de tips doorzetten naar de betreffende afdeling. Het is inderdaad o.a. erg handig dat je direct het OV-chipkaartnummer kan plakken!

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 1
Hoi Thor89,

Bedankt voor de tip. Deze functies zijn inderdaad nog niet beschikbaar. Ik zal daarom de tips doorzetten naar de betreffende afdeling. Het is inderdaad o.a. erg handig dat je direct het OV-chipkaartnummer kan plakken!
Reputatie 1
Voor de chat zou dit ook handig en veilig zijn, zodat je niet elke keer veel persoonlijke gegevens hoeft in te voeren.
Reputatie 1
Venstergrootte van de chat aan kunnen passen en een indicatie in de tab titel bij nieuwe berichten zouden ook fijn zijn.
Reputatie 1
Bedankt Thor89!

Ik neem het direct mee 😀.
Reputatie 1
Kan het met Flex nu wel of niet via Mijn NS?

Wat is het verschil tussen de knoppen "Aanvraag zonder NS-account" en "Aanvraag indienen"?

Je kunt zeker een claim indienen als je NS Flex hebt.

Er zijn twee opties: met of zonder het Mijn NS account. Met je account, kan je inloggen, zodat je minder gegevens hoeft in te vullen, omdat die immers al bekend bij ons zijn.
Als je het zonder account indient, dan vul je op de webpagina je gegevens in en dan kan je vervolgens het formulier aan ons versturen. Heb je die optie al eens aangeklikt?
Badge +3
Thor89 schreef:

Kan het met Flex nu wel of niet via Mijn NS?


Zo te lezen moet het via het formulier.

Wat is het verschil tussen de knoppen "Aanvraag zonder NS-account" en "Aanvraag indienen"?


Geen, die leiden naar dezelfde pagina.
Reputatie 1
---
Reputatie 1
Rizana NS schreef:

Je kunt zeker een claim indienen als je NS Flex hebt.

Er zijn twee opties: met of zonder het Mijn NS account. Met je account, kan je inloggen, zodat je minder gegevens hoeft in te vullen, omdat die immers al bekend bij ons zijn.
Als je het zonder account indient, dan vul je op de webpagina je gegevens in en dan kan je vervolgens het formulier aan ons versturen. Heb je die optie al eens aangeklikt?



Ja, helaas wel...
Reputatie 1
Robert B schreef:


Thor89 schreef:

Kan het met Flex nu wel of niet via Mijn NS?

Zo te lezen moet het via het formulier.



Blijkbaar is dat onduidelijk, want dat schijnt niet het geval te zijn.



Wat is het verschil tussen de knoppen "Aanvraag zonder NS-account" en "Aanvraag indienen"?

Geen, die leiden naar dezelfde pagina.



Ook dat is dan onduidelijk.. kan een UX expert van NS hier eens naar kijken?

Reageer