beantwoord

Fout bij het ophalen van transactie historie

  • 29 november 2016
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 2
Vanochtend had ik ruim een uur vertraging tussen Deventer en Rotterdam CS. Echter, het ophalen van de transactie historie gaf bijgevoegde fout.Wat is hier aan de hand?
icon

Beste antwoord door jellek 29 november 2016, 14:15

Ik heb een nieuwe OV-kaart, omdat mijn oude abonnement verlopen was. Dat kan het dus niet zijn.
Nu probeer ik het opnieuw en zie ik dat alles goed gaat.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Dit probleem doet zich vaak voor als er nog een verlopen kaart aan de account gekoppeld is. Als dat bij u ook zo is, dan zal het probleem vermoedelijk opgelost zijn als u de verlopen kaart bij Mijn producten uit Mijn NS verwijdert.
Reputatie 2
Ik heb een nieuwe OV-kaart, omdat mijn oude abonnement verlopen was. Dat kan het dus niet zijn.
Nu probeer ik het opnieuw en zie ik dat alles goed gaat.
Goed om dat te lezen!

Reageer