beantwoord

Fout emailadres ingevuld

  • 6 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 105 Bekeken

Ik wilde net een mijn ns account aanmaken. Nu heb ik een verkeerd emailadres ingevuld en kan ik mijn account niet activeren. Ik zie geen mogelijkheid om nu de klantenservice te bellen.
icon

Beste antwoord door Thom 6 oktober 2017, 15:44

Als u ergens een alternatief emailadres heeft liggen, kunt u er daarmee eventueel opnieuw een aanvraag doen.



Anders:



Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online

Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen

Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als u ergens een alternatief emailadres heeft liggen, kunt u er daarmee eventueel opnieuw een aanvraag doen.

Anders:

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Dus ik kan dit account laten wat het is en een nieuw account aanmaken?
Reputatie 7
Badge +4
Ja.
Bedankt!
Dit topic en account kan dan verwijderd. Als dat kan 🙂

Reageer