beantwoord

Fout melding inloggen NS app, maar op de site wel u kunnen loggen

• 15 maart 2019
  • 12 reacties
  • 291 Bekeken

Hoe kan het dat ik op de NS reizen app niet kan inloggen, maar op de NS Site wel?...

Op de NS Site kan ik namelijk lang niet alles zo makkelijk en specifiek zien en opzoeken...

Aan mijn inloggegevens kan het niet liggen...
Anders had ik ook niet op de Ns site kunnen inloggen...
icon

Beste antwoord door Stijn NS 8 april 2019, 17:26

Update: Gezien ik nog steeds geen update heb gekregen ga ik ervan uit dat het probleem is verholpen.

Voor de meelezers: Als er problemen spelen met de NS App is het verstandig om te controleren dat er gebruik gemaakt wordt van de meest recente versie. Als dit het geval is en de problemen nog steeds spelen is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice. Wij kunnen dan onderzoeken wat de beste vervolgstappen zijn.
Bekijk origineel

12 reacties

Hoi JoyceDijkman en welkom op de NS Community!

Vervelend dat het niet werkt, wat voor melding krijg je als je wilt inloggen in de app?
Hoi Danny,
Als ik wil inloggen dan krijg ik de melding 'Dit wachtwoord i.c.m. Dit e-mail adres is ongeldig'

Maar ik vind het zo raar, want als ik via de site inlog met mn gegevens, dan is er niks aan de hand, dan kom ik er feilloos in, maar als ik in je NS app wil inloggen, dan is het godsonmogelijk met precies dezelfde inloggegevens...
Dat is wel vreemd, gezien je in hetzelfde account inlogt, dus dit zou gewoon moeten werken.

Heb je al geprobeerd om je wachtwoord te wijzigen en daarna met het nieuwe wachtwoord in te loggen? Misschien werkt het dan wel.
Ja, wachtwoord heb ik al meerder malen gewijzigd en ik blijf gewoon het zelfde probleem houden...
Inderdaad vreemd en storend natuurlijk, Joyce. Zou je kunnen kijken of er via de app of de website automatisch een wachtwoord ingevuld wordt? Mocht dat niet het geval zijn, misschien kun je dan proberen om de NS Reisplanner Xtra app te updaten of te verwijderen en opnieuw te installeren.
Dan ga ik die laatste optie proberen, dat is het enige wat het nog zou kunnen zijn
Laat je ons weten als dat ook niet werkt, JoyceDijkman? Dan gaan we dan zoeken om een andere oplossing!
Helaas, heeft ook niet gewerkt...
Oké, ik ga even mee kijken!

Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres?
Update: Ik heb een aantal acties uitgevoerd om het probleem van JoyceDijkman op te lossen en wacht momenteel op een bevestiging of dit het ook opgelost heeft.
Update: Ik heb nog steeds geen update gekregen. @JoyceDijkman werkt het nu weer?
Update: Gezien ik nog steeds geen update heb gekregen ga ik ervan uit dat het probleem is verholpen.

Voor de meelezers: Als er problemen spelen met de NS App is het verstandig om te controleren dat er gebruik gemaakt wordt van de meest recente versie. Als dit het geval is en de problemen nog steeds spelen is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice. Wij kunnen dan onderzoeken wat de beste vervolgstappen zijn.

Reageer