beantwoord

Fout opgetreden

• 4 mei 2021
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Hallo, als ik een nieuwe account wil maken bij NS en ik moet via de e-mail mijn account activeren via een link. Zodra ik op de link klik krijg ik (de volgende) fout melding:

Er is een fout opgetreden. Probeer het nogmaals of neem contact op met NS Klantenservice via telefoonnummer 030-751 51 55.

Als u niet verder kunt, neem contact op met NS Klantenservice via telefoonnummer 030-751 51 55.

wat kan ik hier tegen doen? Bellen werkt ook niet. Ik heb al is gewacht en het opnieuw geprobeerd maar nogsteeds werkt het niet.

icon

Beste antwoord door Sascha NS 4 mei 2021, 17:04

Goedemiddag skkth106. Welkom bij de NS Community.

Helaas is er een verstoring in het systeem waardoor het activeren van Mijn NS-accounts tijdelijk niet mogelijk is. Zou je het later deze week nogmaals willen proberen? Excuses voor het ongemak.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Er zijn vele manieren om contact op te nemen met Klantenservice. Ik denk dat u mogelijk bij het bellen iets meer geduld moet hebben. Overdag kunnen de wachttijden oplopen, bellen in de avonduren gaat doorgaans beter.

Goedemiddag skkth106. Welkom bij de NS Community.

Helaas is er een verstoring in het systeem waardoor het activeren van Mijn NS-accounts tijdelijk niet mogelijk is. Zou je het later deze week nogmaals willen proberen? Excuses voor het ongemak.

Reageer