beantwoord

Foutmelding als ik wil inloggen ("Er is iets fout gegaan")

  • 15 mei 2017
  • 4 reacties
  • 246 Bekeken

Ik kan niet inloggen bij mijn ns. Eerder ging dit wel. Ik weet niet exact wanneer deze foutmelding begonnen is. (Ik log niet wekelijks in op mijn ns.)

Wel is laatst mijn ov chipkaart vernieuwd en ook heb ik afgelopen zondag, om 2:31 uur een mailtje van jullie ontvangen, over het verlengen van mijn abonnement.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 15 mei 2017, 12:31

Er is inderdaad een storing momenteel. We doen er alles aan om deze zo snel mogelijk op te lossen.
Bekijk origineel

4 reacties

Ik krijg ook geen inlogschermpje, trouwens. Dus het kan ook nog zo zijn dat het niks met mij specifiek te maken heeft.
Ah, en nu staat er een andere melding: "Helaas is deze service niet beschikbaar
U kunt u op dit moment niet inloggen in Mijn NS. We werken er hard aan om deze service zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken."

Dan weet ik nu zeker dat het niet aan mij ligt.
Er is inderdaad een storing momenteel. We doen er alles aan om deze zo snel mogelijk op te lossen.
Dank voor je reactie.

Ja, het werd me ook duidelijk. Ik dacht eerst dat het aan iets aan mijn kant lag, omdat de foutmelding eerst anders was. Maar daarna kwam de algemene mededeling.

Ik wacht rustig af tot je collega's mijn ns weer op de rails hebben.

Nogmaals bedankt voor je antwoord en nog een fijne dag!

Reageer